Ahoj, začínám s novým produktem na trhu a zjistil jsem, že nestačí mít jenom wow produkt. Nejdříve bych rád nabízel produkt skrz ostatní firmy, které pro klienta zprostředkovávají služby, aby do toho zahrnuli můj produkt. Zjistil jsem, že produkt může být revoluční jak chce, tak bez provize očividně nikoho zajímat nebude. Teď si říkám, jaká je vhodná provize? Produkt stojí 13 tisíc, nabídnout můj produkt výjde tak na 15 minut času a provize by z toho byla 25% (3 250 kč), abych na samotném produktu měl ještě nějaký zisk. Budu rád za jakékoliv postřehy. V životě jsem obchod nestudoval, ted jsem teprve dokončil bakaláře ze zcela jiného oboru.
Zajímavá 0 před 1271 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Produkt stojí 13tis, to jsi vypočítal jak? Co to je za produkt? Ale jinak ano, spíš bych počítal i s vyšší provizí, do výpočtu pak musíš zahrnout ještě další položky jako distribuční náklady apod., těžko říct jak si na svá čísla přišel.
0
před 1271 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Hmm, asi takhle – pokud „tvůj produkt“ není náhodou extrémně vyskokoteplotní supravodič s výrobní cenou nižší, než ocel, tak je to PRDLAJS „wow produkt“. ;) :)
Chápu, že tobě to připadá jinak (to ostatně naprosté většině autorů „wow produktů“), ale i kdybych věděl PŘESNĚ vocogo, tak dělat marketingové predikce je velice obtížné, natož když nevíme vůbec nic. A např. v případě že je tvůj „wow produkt“ v REÁLNĚ podstatě bezcenný (neprodejný), nemá smysl to řešit. ;) :)
Radu ti ale dám – zkus oslovit všelijaké ty podporovatele startupů, poskytnou ti nejen finanční, ale i všemožnou další (PR, marketing atd.). Přirozeně počítej s tím, že tě za to slušně „odrbou“. Jak moc se necháš, to už je na tobě;) :D :D
0
před 1270 dny
|
0 Nominace Nahlásit |