Zpravidla ne. Píšeš, že chcípnul při rozjíždění, takže už byl
nastartovanej. Podle mně ve většině případů dosáhneš jedině
přechlastání motoru.
Ale záleží o jaký konkrétně jde motor a jak má řešen studený start
(některé modernější – řekněme automobily posledních 20–50 let 😉
mají řízení sytosti směsi automatické)
0 Nominace Nahlásit |
Našlapávání plynu se dělá jen u studeného motoru. Třeba u Favoritů (pokud si pamatuji) si několikerým sešlápnutím plynu otevřel sytič (ten se sám po zahřátí motoru uzavřel). Jestli je motor zahřátý, může to být i na škodu kvůli dodatečnému přistříknutí akcelerační pumpičky – ale to už záleží na konkrétním konstrukčním provedení karboše.
0 Nominace Nahlásit |
Nemusíš. „Zapumpováním“, opakovaným plným sešlápnutím pedálu plynu pouze vstříkneš akcelerační pumpičkou benzin do sací komory karburátoru. V případě studeného motoru to může být k dobru (nesmí se to přehnat), do již ohřátého je to spíše na škodu a můžeš jej „přechlastat“ a bude se startovat hůř. Hodně záleží na zkušenostech a znalosti požadavků daného konkrétního motoru.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek