Bývá na takovém automatu telefoní číslo a mělo by stačit zavolat a začít dělat scény.Ovšem záleží na tom,zda bude někod snažit obtěžovat situaci vyřešit,stalo se mi,že mi automat nedal ani kafe ani nevrátil peníze a prodavačky řekly,že ony s tím nic neudělají,že si mám zavolat na firmu,co ty automaty provozuje.
0 Nominace Nahlásit |
V Turnově v nemocnici je také chytrý automat. To, že nejsou kelímky,
Ti sdělí až po výběru nápoje a samozřejmě po zaplacení.
Mobil jsem s sebou neměla, tak jsem na správu nápojových automatů volala
z vrátnice na náklady nemocnice. Při příští návštěvě na mne čekala
na vrátnici dvacka. Vím ale od sousedky, že když řekla, že se sem během
následujícího týdne nedostane, že jí peníze vyplatila vrátná rovnou a
potom si to s dotyčnou firmou vyřešila sama. V mém případě stačilo
v klidu nahlásit, že mi automat dvacku sebral a potom mne teprve informoval,
že nejsou kelímky.
0 Nominace Nahlásit |
Taky jsem reklamoval… Volal jsem z mobilu hned od automatu. Bez problemu tu dvacku poslali na ucet. Otazka je, jestli ten telefonat nebyl drazsi 😉
0
před 4048 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek