Avatar uživatele
Heřman

Když jsem zapnul NB tak se objevila chyba co to je.

https://m.face­book.com/home­.php?refsrc=http%3A%­2F%2Fwww.face­book.com%2F&re­fid=8&_rdr#!/pho­to.php?fbid=40­6020349472616&id=1000019­39635678&set=a­.406020342805950­.95161.10000193963­5678&__user=0
Doplňuji:
NB znamená notebook.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4367 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
led

Váš NB má veľmi zlú vlastnosť, myslí si, že všetci, ktorí vám chcú pomôcť používajú facebook, ale to nie je pravda. Je naozaj chybný. :)
Ak chcete pomôcť, prosím, špecifikujte závadu iným spôsobom. popis závady, odkaz na verejnú stránku a podobne.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
cochee

A co je to prosímtě NB?
Doplňuji:
No tak to mi hlava nebere – tobě se hned při spuštění notebooku otevírá internetový prohlížeč s Facebookem? Pokud ano, no tak Facebook chce po tobě přihlásit se na účet, na tom přece není nic divného.

Upravil/a: cochee

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Bedy

To jsou teda odpovědi – jedna lepší jak druhá…
Osobně bych se na to podíval trošku hlouběji. Požádám Vás o výpis z programu Hijackthis a Security Check.

Hijackthis stáhnete zde: http://source­forge.net/pro­jects/hjt/files/la­test/download
Program uložte, spusťte, klikněte na Do a system scan and save logfile. Po kontrole se objeví okno s výpisem – ten zkopírujte a vložte sem.

Security Check stáhnete zde: http://screen317­.spywareinfofo­rum.org/Securi­tyCheck.exe
Po spuštění stiskněte Enter, chvilinku počkejte (kontrola by neměla trvat dlouho) a poté se objeví okno s výpisem – ten zkopírujte a vložte sem.
Doplňuji:
Spusťte Hijackthis, klikněte na Do a system scan only a zaškrtejte tam následující položky:
R1 – HKCU\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,De­fault_Page_URL = http://homepa­ge.acer.com/rdr­.aspx?b=ACAW&l=0405&m­=aspire_5336&r=27­360511m215l04d 4z165v47321770
R1 – HKCU\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,Se­arch Bar = http://www.craw­ler.com/search/dis­patcher.aspx?tp=au­s&qkw=%s&tbid=60282
R0 – HKCU\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,Start Page = http://isearch­.avg.com/?cid={88007898-E2E5–4FA9–945B-00421DC3B29B}­&mid=ee260ae0e 9a247d0b98c59­e75b9a2f66-ac322464db957­8d7c7c9b27af170db288295b­47d&lang=en&ds=tt01 4&pr=sa&d=2012–10–05 19:52:39&v=13­.2.0.5&sap=hp
R1 – HKLM\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,De­fault_Page_URL = http://homepa­ge.acer.com/rdr­.aspx?b=ACAW&l=0405&m­=aspire_5336&r=27­360511m215l04d 4z165v47321770
R0 – HKLM\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,Start Page = http://www.se­archya.com/?s=0&a=­foxtab&chnl=tc-100&cd=2XzuyEt­N2Y1L1Qzu0CyE­yEyCtCz y0B0DtCyDtDyE0D0E0ByC­tN0D0Tzu0StByD­zytN1L2XzutBtFtCtFtCtFt­AtCtB&cr=10764­50567
R3 – URLSearchHook: McAfee SiteAdvisor Toolbar – {0EBBBE48-BAD4–4B4C-8E5A-516ABECAE064} – c:\PROGRA~2\mca­fee\SITEAD~1\mci­eplg.dll
R3 – URLSearchHook: RadioCatch Toolbar – {9a29aeac-5ebd-407c-b5e2–144157d51936} – C:\Program Files (x86)\RadioCat­ch\prxtbRadi.dll
O2 – BHO: SuggestMeYesBHO – {0FB6A909–6086–458F-BD92–1F8EE10042A0} – C:\Program Files (x86)\Autocom­pletePro\Auto­completePro.dll
O2 – BHO: Ironsource LTD Helper Object – {25927741–5E5B-4D27–8D8B-9188FE64373F} – C:\PROGRA~2\Se­archYa!\1.5.25­.0\bh\searchy­a.dll
O2 – BHO: Conduit Engine – {30F9B915-B755–4826–820B-08FBA6BD249D} – C:\Program Files (x86)\ConduitEn­gine\prxCondu­itEngine.dll
O2 – BHO: Pomocná služba pro přihlášení ke službě Windows Live ID – {9030D464–4C02–4ABF-8ECC-5164760863C6} – C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLi­veLogin.dll
O2 – BHO: AVG Security Toolbar – {95B7759C-8C7F-4BF1-B163–73684A933233} – C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\13.2.0.5\AVG Secure Search_toolbar.dll
O2 – BHO: RadioCatch – {9a29aeac-5ebd-407c-b5e2–144157d51936} – C:\Program Files (x86)\RadioCat­ch\prxtbRadi.dll
O2 – BHO: Windows Live Messenger Companion Helper – {9FDDE16B-836F-4806-AB1F-1455CBEFF289} – C:\Program Files (x86)\Windows Live\Companion\com­panioncore.dll
O2 – BHO: Google Toolbar Helper – {AA58ED58–01DD-4d91–8333-CF10577473F7} – C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\Google­Toolbar32.dll
O2 – BHO: McAfee SiteAdvisor BHO – {B164E929-A1B6–4A06-B104–2CD0E90A88FF} – c:\PROGRA~2\mca­fee\SITEAD~1\mci­eplg.dll
O2 – BHO: InternetPanelBHO – {CE7C3CF0–4B15–11D1-ABED-709549C10000} – C:\Program Files\NetSoftwa­re\IEHelper.dll
O2 – BHO: Bing Bar Helper – {d2ce3e00-f94a-4740–988e-03dc2f38c34f} – C:\Program Files (x86)\Microsof­t\BingBar\7.1­.391.0\BingEx­t.dll
O3 – Toolbar: McAfee SiteAdvisor Toolbar – {0EBBBE48-BAD4–4B4C-8E5A-516ABECAE064} – c:\PROGRA~2\mca­fee\SITEAD~1\mci­eplg.dll
O3 – Toolbar: FreshDownload Bar – {ED0E8CA5–42FB-4B18–997B-769E0408E79D} – C:\PROGRA~2\FRES­HD~1\FRESHD~1\fdi­ebar.dll (file missing)
O3 – Toolbar: AVG Security Toolbar – {95B7759C-8C7F-4BF1-B163–73684A933233} – C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\13.2.0.5\AVG Secure Search_toolbar.dll
O3 – Toolbar: RadioCatch Toolbar – {9a29aeac-5ebd-407c-b5e2–144157d51936} – C:\Program Files (x86)\RadioCat­ch\prxtbRadi.dll
O3 – Toolbar: Conduit Engine – {30F9B915-B755–4826–820B-08FBA6BD249D} – C:\Program Files (x86)\ConduitEn­gine\prxCondu­itEngine.dll
O3 – Toolbar: Bing Bar – {8dcb7100-df86–4384–8842–8fa844297b3f} – „C:\Program Files (x86)\Microsof­t\BingBar\7.1­.391.0\BingEx­t.dll“ (file missing)
O3 – Toolbar: SearchYa Toolbar – {33AA308B-B565–4376-AC66–59EE9B6AD13E} – C:\PROGRA~2\Se­archYa!\1.5.25­.0\searchyaTlbr­.dll
O3 – Toolbar: Google Toolbar – {2318C2B1–4965–11d4–9B18–009027A5CD4F} – C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\Google­Toolbar32.dll
O4 – HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] „C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Re­ader_sl.exe“
O4 – HKLM\..\Run: [BackupManagerTray] „C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\Backup­ManagerTray.e­xe“ -h -k
O4 – HKLM\..\Run: [NetSoftware] „C:\Program Files\NetSoftwa­re\Starter.exe“ /path=„C:\Program Files\NetSoftware“
O4 – HKLM\..\Run: [ChangeFilterMerit] „C:\Program Files (x86)\NewSoft\Pres­to! PVR\ChangeFil­terMerit.exe“
O4 – HKLM\..\Run: [Presto! PVR Monitor] „C:\Program Files (x86)\NewSoft\Pres­to! PVR\Monitor.exe“
4 – HKLM\..\Run: [vProt] „C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\vprot.exe“
O4 – Startup: debug.log
O4 – Global Startup: McAfee Security Scan Plus.lnk = C:\Program Files (x86)\McAfee Security Scan\3.0.207\SSSche­duler.exe
O8 – Extra context menu item: Free YouTube to MP3 Converter – C:\Users\Uživa­tel\AppData\Ro­aming\DVDVide­oSoftIEHelper­s\freeyoutube­tomp3converte r.htm
O8 – Extra context menu item: WikiKomentáře Google… – res://C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\Compo­nent\GoogleTo­olbarDynamic_mu­i_en_96D6FF0C6D236BF8­.dll/cmsidewi­ki.ht ml
O9 – Extra button: FreshDownload – {3A5EE170-E25F-45FD-B414-E5CCC6DA1BE7} – C:\Program Files (x86)\FreshDe­vices\FreshDow­nload\fd.exe (file missing)
O23 – Service: McAfee SiteAdvisor Service – McAfee, Inc. – c:\PROGRA~2\mca­fee\SITEAD~1\McSA­Core.exe
O23 – Service: McAfee Security Scan Component Host Service (McComponentHos­tService) – McAfee, Inc. – C:\Program Files (x86)\McAfee Security Scan\3.0.207\McCHSvc­.exe
O23 – Service: vToolbarUpdater13­.2.0 – Unknown owner – C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolba­rUpdater\13.2­.0\ToolbarUpda­ter.exe

Pak klikněte na tlačítko Fix checked.
Potom skočte do Start-Ovládací panely-Programy a funkce a tam odinstalujte AVG Secure Search a McAfee Site Advisor a McAfee Security Scan.
Pokud budou instalátory chtít restart počítače, odmítněte ho.
Hned potom si stáhněte a spusťte program AdwCleaner. V okně klikněte na tlačítko Search a po dokončení skenu rovnou na tlačítko Delete. Ten Adwcleaner odstraní ty toolbary a ostaní bordel. Po smazání toho bordelu adwcleaner bude chtít restartovat počítač – ten potvrďte kliknutím na tlačítko OK.
Ke stažení: http://general-changelog-team.fr/fr/dow­nloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Výpis z Adwcleaneru mi sem pak hoďte pro kontrolu.

Po restartu počítače si stáhněte a nainstalujte program Malware Bytes Anti-Malware a spusťte kontrolu počítače. Pokud to najde nějakou potvoru, vložte mi sem výpis.
ke stažení z http://www.slu­necnice.cz/sw/mal­warebytes-anti-malware/

Jinak odinstalujte ještě tu starou Javu 6 update 34.
Dále si zaktualizujte Adobe Reader – otevřte ho, klikněte na Nápověda-Zkontrolovat aktualizace.

A nevím, jestli to víte, ale Google sleduje skrz své produkty aktivitu svých uživatelů. Například Google Chrome, který tam máte nainstalovaný, odesílá data o Googlu, jaké stránky navštěvujete. Jeho aktualizátor Google Updater odesílá řadu informací o Vašem počítači.
Osobně bych Google Chrome odinstaloval a přešel na jiný prohlížeč, například Internet Explorer. V počítači byste měl mít aktuální verzi, která je prakticky stejně rychlá jako ostatní prohlížeče, Internet Explorer dokonce patří k nejbezpečnějším prohlížečům i přes mediální masáž lidí, když se objeví v něm bezpečnostní chyba. I ostatní prohlížeče, ostatní programy mají řadu bezpečnostních chyb.

Pokud jste si na rozhraní Google Chrome zvykl, doporučím Vám prohlížeč Iron, který je prakticky stejný jako Chrome, jen nešpehuje své uživatele a nemá třeba řadu problémů s přehráváním videí na internetu jako má Google Chrome.
O ironu více zde: http://www.zdar­ma.org/1018-srware-iron-prohlizec-jako-google-chrome/

Ale je to vaše volba, do ničeho nikoho nenutím. Jen si myslím, že by to lidé měli vědět. Google se s tím v rozsáhlé mediální masáži na svůj prohlížeč nezmínil.

No a na závěr mi security check hlásí, že máte dosti fragmentovaný disk, proto doporučím každých 14 dní (nebo aspoň jednou za měsíc) udělat defrgamentaci disku.
Lze buď použít systémový program Defragmentace disku, který najdete ve Startu a nebo doporučím program defraggler. Má trošku více možností a prý defragmentuje lépe. Ke stažení z www.slunecnice­.cz/sw/defrag­gler
při instalaci odmítněte Google chrome/toolbar, bude-li nabízen.

A to je prozatím vše. Věřím, že se problém spraví.

Upravil/a: Bedy

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
mariohlas

Bady na to šel od lesa – jen dodávám, že považuji za nejlepší internetový prohlížeč Firefox (už kvůli možnosti sdílení záložek, hesel atd. mezi všemi Vašimi PC, notebooky, androidy, možností anonymního prohlížení webu at.). Za nejlepší defragmentační program považuji Smart Defrag (free), za nejlepší „čistič“ považuji Advanced SystemCare (i ve free verzi je docela účinný a nikdy mně nezbořil Win jako třeba populární CCleaner).

před 3094 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Bedy

Aha teď jsem si všiml diskuze… Kdybyste to napsal do odpovědi (apsoň jako doplnění), tak bychom byli jinde. Každopádně pán mi výpis poslal, ale vnitřní poštou, což je k ničemu – rozhází to řádkování.

před 4366 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
led

Bedy,
zjavne ste si omylom nevšimli obrázok modrej obrazovky, kde je závada napísaná aj návrh na odstránenie.
Vami doporučené programy možno použiť v aspoň čiastočne FUNGUJÚCOM SYSTÉME.

před 4366 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
cochee

Důležitá je chyba viditelná na tom obrázku, a sice „STOP: 0×0000007E“ – to popisuje Microsoft na svých stránkách, http://suppor­t.microsoft.com/kb/3301­82/cs . Vyzkoušej! Děkuji led za pomoc s obrázkem, já jsem nejprve myslel, že se jedná o něco úplně jiného.

před 4367 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
led

pre ostatných, ktorí by chceli poradiť:
Když zapnu notebook a přihlásím se tak se mě objeví obrázek a NB se vypne a restartuje a potom se ukáže jestli to chci spustit v nouzovém režimu nebo v normálním režimu ale když dám normální tak se to pořád opakuje
jinak obrázek chyby http://i.nahraj­.to/f/gjo.jpg
Dúfam, pán kolega Heřman, že mi prepáčite zverejnenie vašej závady…

před 4367 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek