https://m.facebook.com/home.php?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F&refid=8&_rdr#!/photo.php?fbid=406020349472616&id=100001939635678&set=a.406020342805950.95161.100001939635678&__user=0
Doplňuji:
NB znamená notebook.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4334 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Váš NB má veľmi zlú vlastnosť, myslí si, že všetci, ktorí vám
chcú pomôcť používajú facebook, ale to nie je pravda. Je naozaj chybný.
:)
Ak chcete pomôcť, prosím, špecifikujte závadu iným spôsobom. popis
závady, odkaz na verejnú stránku a podobne.
0 Nominace Nahlásit |
A co je to prosímtě NB?
Doplňuji:
No tak to mi hlava nebere – tobě se hned při spuštění notebooku
otevírá internetový prohlížeč s Facebookem? Pokud ano, no tak Facebook
chce po tobě přihlásit se na účet, na tom přece není nic divného.
Upravil/a: cochee
0 Nominace Nahlásit |
To jsou teda odpovědi – jedna lepší jak druhá…
Osobně bych se na to podíval trošku hlouběji. Požádám Vás o výpis
z programu Hijackthis a Security Check.
Hijackthis stáhnete zde: http://sourceforge.net/projects/hjt/files/latest/download
Program uložte, spusťte, klikněte na Do a system scan and save logfile. Po
kontrole se objeví okno s výpisem – ten zkopírujte a vložte sem.
Security Check stáhnete zde: http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe
Po spuštění stiskněte Enter, chvilinku počkejte (kontrola by neměla trvat
dlouho) a poté se objeví okno s výpisem – ten zkopírujte a vložte
sem.
Doplňuji:
Spusťte Hijackthis, klikněte na Do a system scan only a zaškrtejte tam
následující položky:
R1 – HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
http://homepage.acer.com/rdr.aspx?b=ACAW&l=0405&m=aspire_5336&r=27360511m215l04d
4z165v47321770
R1 – HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.crawler.com/search/dispatcher.aspx?tp=aus&qkw=%s&tbid=60282
R0 – HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://isearch.avg.com/?cid={88007898-E2E5–4FA9–945B-00421DC3B29B}&mid=ee260ae0e
9a247d0b98c59e75b9a2f66-ac322464db9578d7c7c9b27af170db288295b47d&lang=en&ds=tt01
4&pr=sa&d=2012–10–05 19:52:39&v=13.2.0.5&sap=hp
R1 – HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
http://homepage.acer.com/rdr.aspx?b=ACAW&l=0405&m=aspire_5336&r=27360511m215l04d
4z165v47321770
R0 – HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.searchya.com/?s=0&a=foxtab&chnl=tc-100&cd=2XzuyEtN2Y1L1Qzu0CyEyEyCtCz
y0B0DtCyDtDyE0D0E0ByCtN0D0Tzu0StByDzytN1L2XzutBtFtCtFtCtFtAtCtB&cr=1076450567
R3 – URLSearchHook: McAfee SiteAdvisor Toolbar –
{0EBBBE48-BAD4–4B4C-8E5A-516ABECAE064} –
c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
R3 – URLSearchHook: RadioCatch Toolbar –
{9a29aeac-5ebd-407c-b5e2–144157d51936} – C:\Program Files
(x86)\RadioCatch\prxtbRadi.dll
O2 – BHO: SuggestMeYesBHO –
{0FB6A909–6086–458F-BD92–1F8EE10042A0} – C:\Program Files
(x86)\AutocompletePro\AutocompletePro.dll
O2 – BHO: Ironsource LTD Helper Object –
{25927741–5E5B-4D27–8D8B-9188FE64373F} –
C:\PROGRA~2\SearchYa!\1.5.25.0\bh\searchya.dll
O2 – BHO: Conduit Engine – {30F9B915-B755–4826–820B-08FBA6BD249D} –
C:\Program Files (x86)\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll
O2 – BHO: Pomocná služba pro přihlášení ke službě Windows Live
ID – {9030D464–4C02–4ABF-8ECC-5164760863C6} – C:\Program Files
(x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 – BHO: AVG Security Toolbar –
{95B7759C-8C7F-4BF1-B163–73684A933233} – C:\Program Files (x86)\AVG Secure
Search\13.2.0.5\AVG Secure Search_toolbar.dll
O2 – BHO: RadioCatch – {9a29aeac-5ebd-407c-b5e2–144157d51936} –
C:\Program Files (x86)\RadioCatch\prxtbRadi.dll
O2 – BHO: Windows Live Messenger Companion Helper –
{9FDDE16B-836F-4806-AB1F-1455CBEFF289} – C:\Program Files (x86)\Windows
Live\Companion\companioncore.dll
O2 – BHO: Google Toolbar Helper –
{AA58ED58–01DD-4d91–8333-CF10577473F7} – C:\Program Files
(x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar32.dll
O2 – BHO: McAfee SiteAdvisor BHO –
{B164E929-A1B6–4A06-B104–2CD0E90A88FF} –
c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O2 – BHO: InternetPanelBHO –
{CE7C3CF0–4B15–11D1-ABED-709549C10000} – C:\Program
Files\NetSoftware\IEHelper.dll
O2 – BHO: Bing Bar Helper – {d2ce3e00-f94a-4740–988e-03dc2f38c34f} –
C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\7.1.391.0\BingExt.dll
O3 – Toolbar: McAfee SiteAdvisor Toolbar –
{0EBBBE48-BAD4–4B4C-8E5A-516ABECAE064} –
c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O3 – Toolbar: FreshDownload Bar –
{ED0E8CA5–42FB-4B18–997B-769E0408E79D} –
C:\PROGRA~2\FRESHD~1\FRESHD~1\fdiebar.dll (file missing)
O3 – Toolbar: AVG Security Toolbar –
{95B7759C-8C7F-4BF1-B163–73684A933233} – C:\Program Files (x86)\AVG Secure
Search\13.2.0.5\AVG Secure Search_toolbar.dll
O3 – Toolbar: RadioCatch Toolbar –
{9a29aeac-5ebd-407c-b5e2–144157d51936} – C:\Program Files
(x86)\RadioCatch\prxtbRadi.dll
O3 – Toolbar: Conduit Engine –
{30F9B915-B755–4826–820B-08FBA6BD249D} – C:\Program Files
(x86)\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll
O3 – Toolbar: Bing Bar – {8dcb7100-df86–4384–8842–8fa844297b3f} –
„C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\7.1.391.0\BingExt.dll“ (file
missing)
O3 – Toolbar: SearchYa Toolbar –
{33AA308B-B565–4376-AC66–59EE9B6AD13E} –
C:\PROGRA~2\SearchYa!\1.5.25.0\searchyaTlbr.dll
O3 – Toolbar: Google Toolbar –
{2318C2B1–4965–11d4–9B18–009027A5CD4F} – C:\Program Files
(x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar32.dll
O4 – HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] „C:\Program Files
(x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe“
O4 – HKLM\..\Run: [BackupManagerTray] „C:\Program Files (x86)\NewTech
Infosystems\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe“ -h -k
O4 – HKLM\..\Run: [NetSoftware] „C:\Program
Files\NetSoftware\Starter.exe“ /path=„C:\Program Files\NetSoftware“
O4 – HKLM\..\Run: [ChangeFilterMerit] „C:\Program Files
(x86)\NewSoft\Presto! PVR\ChangeFilterMerit.exe“
O4 – HKLM\..\Run: [Presto! PVR Monitor] „C:\Program Files
(x86)\NewSoft\Presto! PVR\Monitor.exe“
4 – HKLM\..\Run: [vProt] „C:\Program Files (x86)\AVG Secure
Search\vprot.exe“
O4 – Startup: debug.log
O4 – Global Startup: McAfee Security Scan Plus.lnk = C:\Program Files
(x86)\McAfee Security Scan\3.0.207\SSScheduler.exe
O8 – Extra context menu item: Free YouTube to MP3 Converter –
C:\Users\Uživatel\AppData\Roaming\DVDVideoSoftIEHelpers\freeyoutubetomp3converte
r.htm
O8 – Extra context menu item: WikiKomentáře Google… – res://C:\Program
Files (x86)\Google\Google
Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_96D6FF0C6D236BF8.dll/cmsidewiki.ht
ml
O9 – Extra button: FreshDownload –
{3A5EE170-E25F-45FD-B414-E5CCC6DA1BE7} – C:\Program Files
(x86)\FreshDevices\FreshDownload\fd.exe (file missing)
O23 – Service: McAfee SiteAdvisor Service – McAfee, Inc. –
c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\McSACore.exe
O23 – Service: McAfee Security Scan Component Host Service
(McComponentHostService) – McAfee, Inc. – C:\Program Files (x86)\McAfee
Security Scan\3.0.207\McCHSvc.exe
O23 – Service: vToolbarUpdater13.2.0 – Unknown owner – C:\Program
Files (x86)\Common Files\AVG Secure
Search\vToolbarUpdater\13.2.0\ToolbarUpdater.exe
Pak klikněte na tlačítko Fix checked.
Potom skočte do Start-Ovládací panely-Programy a funkce a tam odinstalujte
AVG Secure Search a McAfee Site Advisor a McAfee Security Scan.
Pokud budou instalátory chtít restart počítače, odmítněte ho.
Hned potom si stáhněte a spusťte program AdwCleaner. V okně klikněte na
tlačítko Search a po dokončení skenu rovnou na tlačítko Delete. Ten
Adwcleaner odstraní ty toolbary a ostaní bordel. Po smazání toho bordelu
adwcleaner bude chtít restartovat počítač – ten potvrďte kliknutím na
tlačítko OK.
Ke stažení: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Výpis z Adwcleaneru mi sem pak hoďte pro kontrolu.
Po restartu počítače si stáhněte a nainstalujte program Malware Bytes
Anti-Malware a spusťte kontrolu počítače. Pokud to najde nějakou potvoru,
vložte mi sem výpis.
ke stažení z http://www.slunecnice.cz/sw/malwarebytes-anti-malware/
Jinak odinstalujte ještě tu starou Javu 6 update 34.
Dále si zaktualizujte Adobe Reader – otevřte ho, klikněte na
Nápověda-Zkontrolovat aktualizace.
A nevím, jestli to víte, ale Google sleduje skrz své produkty aktivitu
svých uživatelů. Například Google Chrome, který tam máte nainstalovaný,
odesílá data o Googlu, jaké stránky navštěvujete. Jeho aktualizátor
Google Updater odesílá řadu informací o Vašem počítači.
Osobně bych Google Chrome odinstaloval a přešel na jiný prohlížeč,
například Internet Explorer. V počítači byste měl mít aktuální verzi,
která je prakticky stejně rychlá jako ostatní prohlížeče, Internet
Explorer dokonce patří k nejbezpečnějším prohlížečům i přes
mediální masáž lidí, když se objeví v něm bezpečnostní chyba.
I ostatní prohlížeče, ostatní programy mají řadu
bezpečnostních chyb.
Pokud jste si na rozhraní Google Chrome zvykl, doporučím Vám prohlížeč
Iron, který je prakticky stejný jako Chrome, jen nešpehuje své uživatele a
nemá třeba řadu problémů s přehráváním videí na internetu jako má
Google Chrome.
O ironu více zde: http://www.zdarma.org/1018-srware-iron-prohlizec-jako-google-chrome/
Ale je to vaše volba, do ničeho nikoho nenutím. Jen si myslím, že by to lidé měli vědět. Google se s tím v rozsáhlé mediální masáži na svůj prohlížeč nezmínil.
No a na závěr mi security check hlásí, že máte dosti fragmentovaný
disk, proto doporučím každých 14 dní (nebo aspoň jednou za měsíc)
udělat defrgamentaci disku.
Lze buď použít systémový program Defragmentace disku, který najdete ve
Startu a nebo doporučím program defraggler. Má trošku více možností a
prý defragmentuje lépe. Ke stažení z www.slunecnice.cz/sw/defraggler
při instalaci odmítněte Google chrome/toolbar, bude-li nabízen.
A to je prozatím vše. Věřím, že se problém spraví.
Upravil/a: Bedy
0
před 4333 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Bady na to šel od lesa – jen dodávám, že považuji za nejlepší internetový prohlížeč Firefox (už kvůli možnosti sdílení záložek, hesel atd. mezi všemi Vašimi PC, notebooky, androidy, možností anonymního prohlížení webu at.). Za nejlepší defragmentační program považuji Smart Defrag (free), za nejlepší „čistič“ považuji Advanced SystemCare (i ve free verzi je docela účinný a nikdy mně nezbořil Win jako třeba populární CCleaner).
Aha teď jsem si všiml diskuze… Kdybyste to napsal do odpovědi (apsoň jako doplnění), tak bychom byli jinde. Každopádně pán mi výpis poslal, ale vnitřní poštou, což je k ničemu – rozhází to řádkování.
Bedy,
zjavne ste si omylom nevšimli obrázok modrej obrazovky, kde je závada
napísaná aj návrh na odstránenie.
Vami doporučené programy možno použiť v aspoň čiastočne FUNGUJÚCOM
SYSTÉME.
Důležitá je chyba viditelná na tom obrázku, a sice „STOP: 0×0000007E“ – to popisuje Microsoft na svých stránkách, http://support.microsoft.com/kb/330182/cs . Vyzkoušej! Děkuji led za pomoc s obrázkem, já jsem nejprve myslel, že se jedná o něco úplně jiného.
pre ostatných, ktorí by chceli poradiť:
Když zapnu notebook a přihlásím se tak se mě objeví obrázek a NB se vypne
a restartuje a potom se ukáže jestli to chci spustit v nouzovém režimu nebo
v normálním režimu ale když dám normální tak se to pořád opakuje
jinak obrázek chyby http://i.nahraj.to/f/gjo.jpg
Dúfam, pán kolega Heřman, že mi prepáčite zverejnenie vašej
závady…