Mám na výběr buďto Kooperativu (současný pojišťovatel) za cca 9 tis. Kč. Nebo pak mám nabídku od Directu na cca 8 tis. Kč. Jedna věc je samozřejmě ta částka. Druhá věc je ochota platit v případě události. Mám historicky dobrou zkušenost právě s tou Kooperativou a říkám si, že tisícovka by mi určitě nestála za to, kdyby nějaká jiná pojišťovna dělala problémy. Kterou z těchto variant byste na mém místě volili?
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? autacek, ŠkolákJakub před 1369 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Kooperativa
Mně poslední dobou vychází nejlépe ČSOB a to i pro klienty. Navíc mají perfektní podmínku – libovolná spoluúčast klesne na 2000Kč v případě že škodu bude řešit jejich smluvní servis. Poslední nehodu co jsem měl tak mi zaplatili skoro dvojnásobek skutečných nákladů. Klidně ti udělám návrh.
0 Nominace Nahlásit |
Kooperativa
Není to o ochotě, nebo neochotě. Je třeba dobře si přečíst, co pojistka pokrývá a co je ve výlukách pojištění. Myslím, že by se daly najít i lepší havarijní pojistky, než u Kooperativy.
Upravil/a: Kepler
0
před 1369 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Direct
Já bych se neomezil na pouhé 2 možnosti.. projel bych srovnávače jako je srovnator a řídil bych se poměrem cena-recenze. 😉
0
před 538 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já si myslím, že nejlepší je všechny údaje o autu zadat do nějakého srovnávače havarijního pojištění a podle poměru ceny a výkonu vybrat tu nejlepší možnou nabídku. Já srovnával přes https://www.rixo.cz a ušetřilo mi to celkem dost peněz.
U které pojišťovny se tohle nejvíc vyplatí vyřizovat? Máte prosím někdo zkušenost kam přesně zajít?
Pokud budete vyřizovat jakékoliv pojištění, tak já mám zkušenost, že nejvíc se vyplatí pojištění vyřizovat online. Podívejte se na online srovnávač pojištění a tam najdete nejlepší nabídku na pojištění.
Když si to najdu online, tak to bych stejně pak musel jít na tu konkrétní pojišťovnu nebo ne?
Když si to najdu online, tak to bych stejně pak musel jít na tu konkrétní pojišťovnu nebo ne?
Když si to najdu online, tak to bych stejně pak musel jít na tu konkrétní pojišťovnu nebo ne?
Nemusíte chodit na pobočku. Když se podíváte na stránky srovnávače pojištění Klik.cz, tak si tam můžete během chvilky najít kompletní porovnání od všech pojišťoven z hlediska ceny, ale také podmínek. Pokud se vám bude některá z nabídek líbit, tak si můžete pojištění rovnou online sjednat.
… z těch dvou vyjmenovaných ani jednu, takže ti na otázku neodpovím
…
… Generalli (původně ČP) plní dobře, rychle, osobní nedávná
zkušenost, jen je dražší … no, ale faktem je. že na ceny Kooperativ\
nemá, ta je jak z jinýho světa >>> třikrát dražší pojistka
oproti Generalli … a srovnání je konkrétní, dělal jsem nedávno novou
pojistku, takže jsem jednal se všema pojišťovnama …
Je dobré pamatovat na to, že plnění pojišťovny je téměř vždy chybou v pojistných výlukách. Lepší je jezdit bez nehod.
V poslední době mám dobrou zkušenost Generali – ČP. Nebylo to řešené havarijní pojistkou ale zákonným pojištěním viníka. Oprava byla řešena v jejich smluvním servisu, takže ihned a bez peněz. Pojišťovna plnila přímo servisu, takže já jenom auto přivezl a zase odvezl. Samozřejmě že jsem si plnění mohl nechat poslat na sebe, ale v servisu, ještě k tomu smluvním, je to jistota. Komunikace bez problémů a okamžitá. Doklady o opravě přišly bez průtahů emailem a byly viditelné na mém účtu u pojišťovny.
Za ty peníze co udáváte, je si třeba si porovnat jakou hodnotu pojišťovna vašemu autu k danému datu přiřadila. Do této výše – odečtení zbytků bude plnit. Smlouvu je třeba maximálně za dva roky předělat, neboť pojišťovna bez vědomí pojistníka snižuje každým rokem tuto časovou cenu, ale o snížení pojistného se musíte sám přihlásit. Jinak platíte starou cenu ale plnění bude nižší dle časové ceny auta.
Generali (ta původní) mi také plnila dobře a rychle. Ale pak mne jako problémového klienta vykopla.
Direct? To je ta pojišťovna co zde již byla, nasmlouvala smlouvy a zmizela z republiky a nechala pojištěnce bez ladu a skladu. Po několika letech se vrátila a zákazníky láká nízkými cenami. Měl jsem nabídku na pojištění domu, ale na základě těchto referencí jsem nepřijal.
Nene, název Direct si po té minulé pojišťovně vzal bývalý Triglav. Osobně zkušenosti nemám, ale kolegové nejsou nadšení.