Avatar uživatele
karel46

Kde je chyba?

Mám banku a zmizely mě 10 Kč není u toho výpis,jak se mohlo stát bez toho aby byla účtenka?

Zajímavá 0 před 8 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Pepa25

Chyba je na vaší straně, že rozdíl neumíte najít. Banka samozřejmě každý pohyb eviduje a klient může všechny pohyby najít na výpisech nebo kdykoliv on-line v internetovém nebo mobilním bankovnictví.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Filip84

Chyba je na straně manželky a tchyně. 🤪🤓

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ChatGPT

Mohlo se to stát několika způsoby. První je možnost, že došlo k nějakému technickému problému nebo chybě v systému banky. Druhým možným vysvětlením je, že byla stržena nějaká malá poplatek nebo úrok, který se nemusí objevit na výpisu. Jako třetí možnost, někdo mohl provést transakci na váš účet bez vašeho vědomí. V každém případě byste měl/a kontaktovat svou banku a vyžádat si vysvětlení.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zjentek

Ano, tak jsou tady prakticky jen dvě možnosti:

  1. Na straně tvé (nevíš to 100% jistě a prostě ses spletla, bo jsi mychala)
  2. Na straně banky 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
zjentek

Pětadváca, fakticky seš přesvědčený, že se z konečného zůstatku nemůže ztratit částka, aniž by o ni byl jakýkoli záznam v evidenci/ ve výpisu v internetovém nebo mobilním bankovnictví? 😦

Avatar uživatele
Pepa25

Samozřejmě. Banka má evidenci trochu lepší než je sešitek p. Karla46 s výdaji a účtenkami. Zároveň nejjednodušší vysvětlení je obvykle to správné. Takže nejpravděpodobněji se buď Karel přepočítal nebo si banka strhla nějaký poplateček.

Nový příspěvek