Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu
se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt
(třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci,
ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne
výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky
u dodavatele, potažmo výrobce.
V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha
záručnímu servisu, ten provede „ohledání“ a v případě
neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol
o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci
uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo
vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.
Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat
výměnu, případně tedy vrácení peněz?
Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil
činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu
finančního úřadu, v loňském roce.
Dík za odpovědi.
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, johana 56, Drap před 2497 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
https://www.mesec.cz/clanky/velky-e-shop-pozastavil-cinnost-co-si-pocit-s-reklamaci-manual/
2Kdo udělil odpovědi palec? johana 56, Jiří Bohumil
před 2497 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek