Avatar uživatele
bolak

Kamarád začíná podnikat s krmivem pro psy a nemůže získat zákazníky

Chtěl bych poprosit o radu. Kamarád začal podnikat ať dělá co dělá, stále se mu nějak nedaří získat nové zákazníky.

Zatím má založené internetové stránky, to udělal ze všeho nejdříve, pak si taky umístil ten svůj obchod na takové ty servery jako je heureka.cz a zbozi.cz. Teď naposled srazil ceny na minimum, takže prakticky nemá žádný výdělek a po okolí to navíc dováží zdarma vlastním autem, jen aby získal nějaké ty první odběratele. Zatím bez efektu.

Měl by někdo nějaký dobrý nápad jak na to? Děkuji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? annas, fablen, Drap, anonym, Nazdar Bazar před 4831 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Deli

Víc než každá reklama zabírá doporučení známých, ať tedy zkusí rozšířit po kamarádech, jaké služby (dovoz) poskytuje, jaké má ceny, oni zas doporučí dalším.
Chce to ale čas, pár měsíců, než lidi přijdou.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Takových prodejců je, zde každá rada drahá. Najít místo kde nikdo nerozváží, hledat ptát se . Nejlepší by bylo, kdyby krmivo co nakoupil spotřeboval sám a začal podnikat v něčem lukrativnějším.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Zplic

Největší chybou specializovaných obchodů je, že se omezují na sortiment. 90 % prodejců a zverimexů v ČR je jak z roku 1993. V nabídce mají krmiva, klece a pamlsky z buvolí kůže. Zákazníci si žádají více. Hodně zverimexů je stále v krizi. Jediný recept pro zverimexy je, že se mají zaměřit i na nové luxusní potřeby pro zvířata. A taky to musíte umět. Pokud provozujete e-shop a neumíte to (nemáte zvládnutý marketing), tak se nedivte. A ještě bych poradil, že začátky jsou těžké, tak vydržte.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
lexx

Tady je každá rada drahá…trh je saturován (nasycen) a segmentován, kupní síla obyvatel slabá a klesá, zákazníci preferují stálého dodavatele, platí i jinde (potraviny, kosmetika, PC, ovoce a zelenina, léčiva…) podpora prodeje – marketing mix: product-price-place-promotion, SWOT analýza, letáky, výstavy, zooprodejny, přímý prodej s dovozem až ke spotřebiteli, zasílatelství, může rozšířit nabídku o další chovatelské potřeby a pomůcky…je to běh na dlouhou trať a výsledek krajně nejistý. To je prosím kapitalismus, to je volný trh.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek