Chladič slouží ke chlazení, stejně jako u dalších vozů Bugatti a
vlastně všech automobilů se spalovacím motorem. Schéma v odkazu
Supersporty nemusím, takže nekoupil. Plánuju ale koupi
elekrického auta.
0 Nominace Nahlásit |
120tka měla taky chladič vepředu. A ne, nekoupil. Raději dodávku, kde se dá přespávat na akcích…
0 Nominace Nahlásit |
Kupodivu k chlazení.
Nechtěl bych to ani zadarmo, takové auto je v podstatě nepoužitelné
v normálním provozu ani k jakémukoliv praktickému účelu.
0 Nominace Nahlásit |
Chlazení motoru chladičem umístěným v masce vozidla je
nejúčinnější, protože takto umístěným chladičem protéká velký objem
neohřátého vzduchu z atmosféry.
Existuje i umístění chladičů v zadní části auta v blízkosti
blatníků u motoru ( např.: naše Škoda 100), ovšem toto řešení není
tolik účinné, protože chladicí vzduch musí nejprve obtécti karoserii
vozidla a teprve pak vstupuje menším otvorem v boku auta k chladiči, který
je ještě mírně ohříván sálavým teplem od horkého motoru.
Jinak má ale chladič umístěný vpředu u vozidla s motorem vzadu spíše
nevýhody: dlouhé vedení chladicí vody přes celou délku auta= vyšší
objem vody v systému= vyšší váha , vyšší tepelná setrvačnost
v soustavě, apod.
Supersport bych si koupil, protože mám rád rychlá auta a naštval bych
sousedy
Upravil/a: Iridias
0
před 1919 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
jáára: tu Š 120 jsem taky měl, to teda bylo dílo…To už bych měl radši chladič na střeše. Při tom má ta bugatka mohutné nasávací spojlery vzadu. Ovšem dodávka je k nezaplacení…:-))