C) mám jinou odpověď
Řízení je, veskrze, absolutně exaktní věc, prakticky všecko v silničním provozu se dá spočítat, nanormovat. Má to však několik ale: 1. neřídí exaktní stroj, ale člověk, 2. aby byl relevantní výstup jsou někdy potřeba vstupy, které není prakticky možné v daném místě a čase objektivně ustanovit, např. koeficient adhese vozovky (dá se odhadnout, ale někdy se mění co 5 metrů), nebo jejichž ustanovení bude vždy s jistou dávkou nepřesnosti (vzdálenosti) a 3. průměrný řidič neoplývá pamětí a úrovní kognitivních funkcí, aby byl vůbec s to (theoreticky) obsáhnout.
Většina lidí se dostane k řízení tak, že absolvuje autoškolu, kde ho, jak už to obvykle bývá, vůbec neučí řídit, ale učí ho udělat testy. Zbytek se učí, většinou, methodou hospodských kydů, jedna paní povídala, a slyšel jsi, což je to samé, jako dát dítěti zápalky a poslat je s nimi do stohu.
Průměrný řidič osobáku nemá sebemenší Ahnung o tom, jak se řídí autobus, náklaďák, kamion s návěsem, náklaďák s dvouosým trailerem. Ani v nejmenším. Krásně je to poznat, pokud náhodou musím jet autobusem – pokud to řídí rekvalifikant z B na D, tak to je jízda – brzda, jízda – brzda. To auto musí mít spotřebu tak 4 mpg, a samozřejmě, spojka jde do kopru, brzdy hoří.
Dneska řídí téměř každý, tedy, pomineme-li deriatrickou a pediatrickou část populace. Auta jsou levná a, poměrově k platu, je levný i jejich provoz – a podle toho to vypadá.
Do toho naše národy poněkud neoplývají zdravým sebevědomím a tollerance je pro někoho značka cigaret, pro jiného sprosté slovo, v žádném případě to však není pro spoustu lidí to, co by to mělo být. Takže více, než jeden člověk, který řídí v tvém okolí, bude mít neutuchající potřebu druhé vychovávat. Což je taky stejně bezpečné, jako dát dítěti zápalky a poslat je s nimi do stohu.
Těch „magorů“, co úmyslně ohrozí autobus, náklaďák, je minimum. Většina jenom prostě neví, co dělá, nezná možné následky, nebo toho nedbá, to je celé.
Upravil/a: Filip84
0 Nominace Nahlásit |
C) mám jinou odpověď
Každý, kto hazarduje na ceste, bez ohľadu na druh vozidla, aj chodci,
je
magor a potenciálny vrah a sebevrah.
0 Nominace Nahlásit |
A) ano, protože
Ano, protože na další křižovatce jsou o jedno, či dvě místa přede mnou. A stojí. A dělají to jak mladí, tak staří. Hlavně, že byli na křižovatce o pár sekund dřív. Jak říkám, Bůh má rád i tupouny.
0 Nominace Nahlásit |
C) mám jinou odpověď
Někteří frustráti se musí prosazovat všude.
Upravil/a: Ametyst
0 Nominace Nahlásit |
C) mám jinou odpověď
Každý kdo ede, čči přdjíždí nebezpečněje magor, ať už předjíždí třeba bicykl
0 Nominace Nahlásit |
A) ano, protože
Je to takový typ lidí. Většinou zakomplexovaní, potřebují mít velké auto a všude být první.
Upravil/a: paul1
0 Nominace Nahlásit |
Ahoj,
Jste podnikatel nebo žena? Potřebuješ půjčku? Máte zájem o získání jakéhokoli typu půjčky? nebo jste ve finančním chaosu nebo potřebujete finanční prostředky na zahájení vlastního podnikání? Potřebujete půjčku, abyste vyrovnali svůj dluh nebo splatili své účty a začali pěkně podnikat? Máte nízké kreditní skóre a je pro vás obtížné získat půjčku od místních bank/jiných finančních institucí? , kontaktujte nás prostřednictvím firemního e-mailu na adrese: jeromeburchael91@gmail.com
Kontakt přes Whatsapp: +12149748303
Pozdravy