Elektromobil váží o několik set kg víc než auto se spalovacím motorem. Je naivní si myslet, že se to neprojeví na už tak mizerné kvalitě silnic nebo mostů. Nehledě na možné poddimenzované parkovací domy, postavené pro menší zátěž.
Zajímavá 0 před 488 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Po mostech jezdí i kamiony a každý most je označen přípustným zatížením. Do parkovacích domů a podzemních parkovišť např. u nákupních center většinou elektromobily nesmí, je to u vjezdu označeno cedulí.
0 Nominace Nahlásit |
Jako standarní osobní auto se berou vozy do 3,5t a na to vše musí být
dimenzováno, příp. musí být vjezd omezen značkou. Mosty zvládaj kamiony
o desítkách tun, tak nevidím důvod proč by neměly zvládnout 400kg
baterek navíc.
A nevím o tom, že by někdo stavěl poddimenzované parkovací domy.
Utrácet miliony a miliardy za garáže které pak spadnou????
0 Nominace Nahlásit |
Great information, I will recommend it to my friends for them to check out. Thanks for sharing! If you have more time, please visit: <a href=„https://trapthecat.net“>trap the cat</a>
Dochy: Nevím, co kdo staví teď, ale vím, co tady už stojí desítky let: mosty, silnice, parkovací domy. Co s tím? Najednou přijde zelené šílení, a nic nebude vyhovovat. Včetně těch spalovacích motorů.
Pitomá dodávka pekaře s houskama bude vážit kolem 2–3 tun, řezníkova dodávka tak 3–5 tun, náklaďák s uhlím pro závoz k domům 5–20 tun. Opravdu bude osobní elektromobil s celkovou hmotností 1,5 – 2 t tak velký problém pro stávající silnice???
Jako z aktuálních vizí a „podpory“ elektromobilismu také nejsem na větvi, ale mít strach zrovna o silnice mi připadá mimo.
Elkon: Ještě jsem nikde neviděl zákaz vjezdu eelktromobilům. Vím, že se o tom mluvilo a mluví, ale zatím jsem jej opravdu nikde neviděl. Zato jsem viděl v podzemí nabíječky.
Reakce na elkona: „Do parkovacích domů a podzemních parkovišť např. u nákupních center většinou elektromobily nesmí“