Kotoučové stojí o něco více, ale brždění je prý efektivnější. Jenže jak je to u nich s údržbou?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Luxx před 3614 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
záleží co si předtavuješ pod pojmem horské kolo a kde jezdíš. na
nějaký sjezdy(DH) na špalky zapomeń. Pokud se jedeš jen tak projet tak ti
asi stačí clasocký v.
Kotouče jsou samozřejmě lepší,krom toho že neničí ráfek mnohem lépe
brzdí a to i za mokra,pokud použiješ polymerový destičky. jsou méně
náročný na údržbu a spolehlivější.
/držba je taková že koukneš na stav kotouče a destiček,pokud jsou destičky sjteté nebo poškozené tak se vymění,kouoč to samé,na kotouč se pokud možno nesahá aby nebyl lastný. Jsou různé průměry od 100mm až po 230m -ty jsou na DHčka. každý koutouč a destičky má daný km limit po kterém by se měl vyměnit. Číslo se liší ale dle kvality brzd,četnosti brždění a také dle chování k nim,pokud budeš jezdit furt bahnem a pískem a nebudeš to udržovat tak půjdou do háje mnohem dřív.
Já je mám na všech kolech a nikdy s nima problém nebyl. zpravidla ale
používám ty 203 brzděj totiž nejlíp.
Pokud budeš kupovat koutoče tak jedině hydrauliku.
0 Nominace Nahlásit |
Lepší jsou kotoučové – ale s hydraulickým ovládáním (mechanické
jsou výrazně náročnější na údržbu – háklivější na
znečištění), kotouče zabrzdí i mokré nebo zabahněné.
Na druhou stranu – pro ´amatérské´ ježdění běžně naprosto stačí
Véčka (vlhkost či bahno se při brždění dost rychle ´otře´).
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 448 | |
marci1 | 268 | |
Kepler | 220 | |
annas | 219 | |
gecco | 146 | |
Alesh | 139 | |
hanulka11 | 135 | |
led | 127 | |
mosoj | 120 | |
elkon | 119 |
Atletika |
Cyklistika, MTB |
Fotbal |
Hokej |
Motorsport |
Rekreační sport |
Ostatní sport |