Kdyby hrozil blackout při provozu všech lyžařských vleků
(předpokládám, že i lanovek) tak by už v předchozích sezonách
nastal.
Takže ne. Nehrozí.
0 Nominace Nahlásit |
Jak které, podle velikosti motorů které jsem viděl, bych to odhadnul na 4–70kW (jsou různě dlouhé s různou kapacitou a různým převýšením a podle toho je třeba zvolit i výkon motoru)
Zdá se to dost, ale ono těch vleků není zas tak moc a v průmyslovém měřítku to není nic extrémního.
0 Nominace Nahlásit |
To je naprosto nesmyslná obava. Výkony velkých vleků jsou v desítkách kW. Jedna elektrická lokomotiva má spotřebu asi jako sto vleků.
0 Nominace Nahlásit |
Jak které záleží na velikosti a síly motoru, ale řekl bych, že celkem asi i ano, hlavně když jdou skoro celý den.
0 Nominace Nahlásit |
Různě, nedávno proběhla tiskem zpráva vlekař naříkal že dluží za elektřinu 600 tisíc, ovšem vlek nemá v provozu.
0
před 1405 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
plebs: Ono je to ale složitější. U vlaku bývá zpravidla nějaké další zázemí, které také elektřinu potřebuje a jakožto podnikatel má pravděpodobně také jinou smlouvu než ty jakožto občan, kterému nejvíc elektřiny sežere lednička. Dá se očekávat že má dopředu nasmlouvaný odběr, který musí zaplatit i když jej neodebere.
Tak vidím, že ta měsíc stará zpráva o „blackoutu“ je nesmrtelná (už to tu bylo několikrát) a pořád někdo ta účelová tvrzení (v tomto případě člověka z Tykačovy firmy s uhelnými elektrárnami) recykluje. Otázka zní – proč? Z blbosti nebo z navedení?
Nyjono: Česká Republika nedávno zachránila Rakousko od blackoutu: přestal foukat vítr, zamrzlé řeky, slunce nesvitilo, tak přišla na řadu ta nenáviděná jaderná a uhelná energie.
Emefej: Ne: myslím tím, že ztratí hodně na účinnosti. Přehrada má přece rezervoár. Ale přívodní toky zamrznou a hladina rezervoáru klesá.