supermarkety se naučili novou metodu jak ušetřit na slevách. Tzn. jak vám nedat slevu na něco co byste stejně koupili i bez slevy nebo jak vám dát slevu pouze na to co je cenově zakotveno výše než běžné produkty dané kategorie které kupujete takže vlastně neušetříte stejně nic. Proto přichází s novými věrnostními kartami, návaznými aplikacemi které zkoumají vaše konkrétní nákupy a vystavují slevové kupony na míru každému konkrétnímu zákazníkovi. Opakuji cílem není vás o to víc potěšit, cílem je na vás ušetřit a nedat vám slevu v případech které se supermarketu nevyplatí, protože v případě konkrétního spotřebitele je taková sleva jen zbytečnou ztrátou která neplnila svůj zamýšlený účel (tj. nebyla motivátorem ke zvýšení obvyklé cenové hladiny v rámci dané skupny zboží a nebyla spouštěčem celého nákupu). Uvedu příklad, typickým spouštěčem nákupu je sleva na mléko za 9.90, ne u každého to ale funguje, mnozí na tuto slevu kašlou a do supermarketu je naláká spíš sleva na něco exotičtějšího, a tak logicky jednomu zákazníkovi byste rádi dali slevu na mléko ale tomu druhému už ne, tomu druhému byste rádi dali slevu na kuskus ale mléko byste mu rádi naúčtovali v plné ceně, a právě o to jde … výhodné to je pro supermarkety, pro klienty ne.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
To je zase paranoia! Normálně dostanete slevu určenou pro držitele karet, navíc vás budou otravovat míň s reklamou co vás nezajímá.
Jak je někdo schopen vymyslet, že mlíko ti dají s tvojí kartou draze, je k neuvěření. Tak mlíko nakoupíš bez karty!
No a nějaké slevové kupony by sice takto personifikovat šly, ale neznám obchodní řetězec, který by to takto dělal stylem, že když kupuji pravidelně mlíko, na mlíko slevu nedostanu.
Pokud jsem věrným zákazníkem dostanu další možnost koupit si něco ještě levněji, dle historicky vyhodnocených preferencí. Co nekupuji, na to slevu ani nabídku fakt nepotřebuji.
No a pořád je tu možnost nakupovat bez zákaznické karty, akorát to budete mít dražší, ale to je každého věc a jeho hloupost/chytrost. (dle udělených palců vítězné odpovědi je pak výše IQ hned jasná).
Upravil/a: autacek
4Kdo udělil odpovědi palec? GM, Arne1, Mc Merkurion, zvonisek
před 1772 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Mc Merkurion Nahlásit |
Ja jsem rada svobodným člověkem, tak se nikde za kartičku nezavazuji nakupovat.
0 Nominace Nahlásit |
Pro majitele zatím žádnou výhodu nemá. Bezvýznamná sleva na několik položek. Přihlašování elektronické je nepohodlné. V Kauflandu nelze nakupovat pomocí telefonu, takže přihlašování se do aplikace kvůli QR při placení kartou ztrácí smysl. Je lepší si ještě vyzvednout plastovou. Po ostudě s Flixbusem a Arrivou zase u nás Němci spustili akci, kterou mají nedotaženou. Jestliže pořád musím zboží překládat 4×, žádnou výhodu nevidím.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 1772 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… Tesco karta, Billa club, Penny karta, atd, jen Kaufland trochu zaspal a
tak to teď dohání, tyto slevové a věrnostní karty fungují všude, a nejen
v potravinách, třeba Baumax, Hornbach atd. … vše běží už několik let
… mimochodem, tesco má aplikaci již fakt několik let …
… smyslem těchto aplikací je, že v době chytrých telefonů, dostanete
nabídku daného obchodu přímo do telefonu a ne do schránky (von ten tisk a
roznáška taky něco stojí, stačí se jen zamyslet) …
… opravdu čumím na ty konspirační teorie, jak já dostanu slevu na mlíko
a druhej na vložky … blbost, kupony a slevy maj všici stejný … běžte se
taky jednou podívat do normálního obchodu (ne eshopu), jak nakupuje většina
obyvatel: kartičku, aplikaci,kupony …
… s kým musím souhlasit, je Hlada >>> Kaufland se probudil dost
pozdě, a v době, kdy ztrácí zákazníky, jeho obchody žijou deset let
zpátky, sice aplikaci měl, a byly v ní i dřív kupony do mobilu, ale nic
moc … a problém byl donedávna platit u něj bezkontaktně …
0
před 1759 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mc Merkurion: Mýlýš se. Tesco kupony jsou personalizované. Máme doma dvě karty a tak z 50% dostáváme odlišné kupony.
… jsou závislé na útratě, jinak jsou stejné, vím to, máme těch karet víc … a když získáme na dvou stejnej počet bodů, máme stejný kupony, čím víc utratíš, tím jich máš víc, a v aplikaci jich je ještě víc …
… ale máš asi pravdu, píšou to i na stránkách Tesco „personalizované“, já to zase bral jako marketingový tah, že mi ušijou kupony na míru, no a právě že jsem zjistil, že ne, že je to spíš závislý na útratě, ale víc to nesleduju, mám ji už několik let a jsem spokojenej …
můžete jim na tuto hru naletět ale nedoporučoval bych to, ve výsledku na tom prostě proděláte. Oni totiž časem zjistí co jsou optimální slevy pro vás v roli boosteru a iniciátoru a žádné jiné pak už prakticky nedostanete 🙂
@ge0rge Jako sorry, baterii si z mobilu v mezičase nevytahuješ? Osobně se vsadím, že ti co do Kauflandu chodí, už stojí frontu na informacích. Jen magor platí víc, když nemusí.
Když poslední trendy v oblasti marketingu ani neznáš, raději mlč.
@ge0rge dotaz zněl na Kaufland kartu, zda-li je to pro zákazníka výhodné. Já tvrdím že ano, ty tvrdíš že ne, dobře, beru na vědomí.
Bavíme o zákaznické kartě, o slevách veřejných, vystavených na regálech, pouze pro držitele těchto karet, což je v zahraničí již delší dobu zcela běžné. Pak se zde bavíme nabídkách kuponů, u kterých lze u Kauflandu personifikaci dle nákupních preferencí vypnout. Spíš to na mne působí tak, že ten kdo nezná mapu, je spousta zdejších konspirativních teoretiků. Já kdo je hloupý nenapsal, zato ty neváháš urážet.
Nenapsal ? Takže ani do vlastní huby si nevidíš. A co je to tvoje blábolení o nízkém IQ všech přítomných, do lidí se tu navážíš jenom proto, že tě podle tebe dostatečně neplácají po zádech a nepalcují tvoje vlastní odpovědi – CHUCPE ! To není jen tento případ, zkoušíš tento agresivně sebestředný přístup dlouhodobě, nejsem slepej. A nebudu se omlouvat za to, že to pojmenuji jak to je. Podívej předně do zrcadla a zamysli tím jak tu chceš na lidi působit a k čemu tady vůbec chceš být dobrý.
@vojta24 když někdo trvdí, že mít zákaznickou kartu je pro zákazníka nevýhodné (než kdyby neměl kartičku žádnou) a ještě je spousta těch, co to palcují, tak to zpravidla o jejich IQ vypovídá. Snažil jsem se to napsat kulantně, ale když mi tu píšeš, že si nevidím do huby, tak znáš tu píseň, Kolo je kolo a blbec blbcem zůstane…?
V Tesco dostávám procento z nákupu formou peněžní poukázky a je jedno na jaké zboží to použiju. Kromě toho mám slevové kupony a dost často se stane, že mám kupon například na kilo bůčku a ten je momentálně ještě v normální slevě.
Tak to teď, ale jen proto, že jde o dočasný souběh s plošnými slevami a oni to potřebují mezi lidmi zpropagovat. Základní motivací je ale v konečném důsledku úspora na straně supermarketu a tedy budoucí nahrazení plošných slev těmi cílenými kupony zcela a cílení kuponu na zboží které neodpovídá běžnému nákupnímu koši konkrétního spotřebitele.
Proboha jaký dočasný souběh? Tesco takhle funguje už mnoho let. Ty karty mají jediný cíl – přijďte pro zboží které kupujete a my vám ho dáme levné A K TOMU si kupte další zbozi
Ano, nabídka slevy na zboží, které nepotřebuju. Takhle už dlouho pracují jiní, třeba banky. Zajímalo by mě, jestli je to účinné. Když se já, jako zákazník, na několik takových nabídek podívám a zjistím taktiku, příští už nechávám bez otevření. Mléko ale koupím vždycky.