Byl jsem i žákem, i podřízeným, také nadřízeným a nikdy jsem žádnou propast neviděl.
0 Nominace Nahlásit |
Mezi žákem a učitelem.
Úkolem nadřízených je vést lidi, jít jim příkladem inspirovat je atd. I když se často vedoucí/manageři různých oddělení chovají arogantně, povýšeně a jednají na základě emocí (agresivně), tak i přesto je ve firmách víc vedoucích, kteří se chovají tak, jak se mají vedoucí chovat a mají k ostatní osobní vztah.
Sice učitelé by taky měli jít příkladem atd., ale tohle je vzácný případ, totiž, že by učitelé a žáci měli dobré vztahy, že by šli učitelé příkladem, nebo je podnítili k učení.
Je to samozřejmě individuálně, záleží na učiteli a na vedoucím, ale když to teda zevšeobecním, tak je větší propast mezi žákem a učitelem. U vedoucích a podřízených ani žádná propast být nemusí.
0 Nominace Nahlásit |
Bys měl napsat, orientační časový úsek, jakože od dob Marie Terezie, nebo od první republiky a dnes?
0 Nominace Nahlásit |
Ujasni si pojmy. Učitel učí žáka, vychovává ho, je mu příkladem. Nabyté zkušenosti předává dále. Až se žák něco naučí a někde pracuje, tak má nějakého nadřízeného, kterého poslouchá, a dělá to, co je třeba. Ten více vpravo z dané dvojice je zkušenější, odpovědnější. Ve škole je učitel starší, nadřízený v práci může být klidně mladší než podřízený.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2637 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1356 | |
led | 1348 | |
aliendrone | 1172 | |
zjentek | 1064 | |
Kelt | 1005 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |