Denně tam k sousedovi nejezdím, pravda, ale vsadím se o co chcete, že i v Německu jezdí autem běžný, řadový občan nižší střední třídy a že na to má, respektive jejich cenu neřeší. U másla mně to tolik nevadí, ta stejná cena a jiná kvalita, ale… Fakt musí občan na stejné úrovni, ovšem žijící a pracující v črdeli, jezdit ve vlasti sockou, aby se uživil? A není ona socdiska už pomalu stejně drahá jako to palivo? Nevím, nejezdím tím, ale nerozumím tomu.
Plebs noa v čem to teda tkví? To by mě teda vážně zajímalo.
Zajímavá 0 před 1129 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nejsme na stejné (ekonomické) úrovni. A tím pádem ani na mnoha jiných
úrovních. Životní úroveň není stejná. Německo je na tom mnohem líp, je
bohatší a taky mnohem rychleji roste (nebo vůbec roste) a to všeobecně.
Za stávající ekonomickou situaci a vše co stím souvisí, může vždy
převážně vnitřní kvalita hospodaření, systém/podmínky a orientace
(vlády/státu).
Ale člověk v Česku nemusí jezdit „sockou,“ aby se „uživil.“ Nehledě na rozdílné situace a onu úroveň, máme kapitalismus nebo když to řeknu jiank, máme svobodu se rozhodovat a možnost pracovat/podnikat/investovat, jak chceme (kromě pár nařízení, byrokracie a daní se omezujeme jen my sami). Možností a potenciál jsou, dalo by se říci, nekonečné. Takže ne, nemusíš „živořit“, protože žiješ v Česku. Záleží, jak si to zařídíš a jak si ochoten si to zařídit.
Upravil/a: Disraeli
0 Nominace Nahlásit |
Vyse ceny benzinu a nafty je dana predevsim spotrebni dani. Stat se na tom
pakuje podobne jako na cigaretach a alkoholu.
Rekl bych, ze auta i palivo jsou pro obycejneho cloveka bez problemu dostupne.
Je to otazka osobnich priorit kazdeho.
0 Nominace Nahlásit |
Neboj se na každého jednou dojde. Princip kapitalismu založený na stále vyšší spotřebě prostě končí a dojde zase na regulaci, pozdě. Kecy o svobodě mně nenadchnou. Viděl a zažil jsem své a mohu porovnávat. Za celý svůj život jsem nezažil větší lhaní než je dnes. Stále se opakuji. Nikdy jsem nebyl v KSČ, komunisté mně nemuseli. Ale ono to není o členství!! Je to o lidech.
0 Nominace Nahlásit |
Proč by to nemělo být v pořádku? Chtěl bys, aby byl benzin u nás dražší, vydrž, dočkáš se. A možná to nebude trvat nijak dlouho.
0 Nominace Nahlásit |
Naše platy to je problém, neobdivuji Německo za jejich činy v první a
druhé válce, ovšem Německo v roce 1945 silně zničeno několik milionů a
civilistů padlo.
Ohromný dluh a platba reparací.
Příjem střední třídy v roce 1950 překročil předválečnou
úroveň.
V roce 1960 se západní část Německa přiblížila úrovni USA.
Československo v roce 1989 při dramatické sametové revoluci byl
pravděpodobně zabit pouze jeden student a několik zraněných obuškem.
Nic nebylo bombardéry zničeno.
Po komunistech sem tam trochu zůstalo.
Nebyl žádný státní dluh a povinnost platit v Evropě válečné
škody.
Začalo se neomezeně podnikat cestovat vzdělávat v zahraničí.
Západní kapitalistický trh se přesouval do české kotliny k blahobytu
občanů.
A za třicet let tržního hospodářství je stále dostatek výmluv na
příčinu problémů v socialismu.
0 Nominace Nahlásit |
zjentek: vím, že to o elektromobilitě měla být ironie, ale vůbec se to nepovedlo – pokud už dříve byly EV provozně výhodnější, tak teď ještě víc, zvlášť pokud má člověk vlastní zdroj elektřiny, třeba z FVE …
Jenže pokud by se vše na světě povedlo podle toho, jak by sis to přál, tak by ten svět stál pěkně za hovno, pro některé, víš? Třeba s tímto názorem (EV) absolutně nesouhlasím a jistě na zeměkouli nebudu sám, tož tolik k tomu.
Elektromobilita a cely slavny Green Deao ekonomicky zdevastuji Evropu. Neni na co se tesit..
A kde vezmeš elektřinu pro ty slavné elektromobily, když už nyní je jí nedostatek. Máš vůbec představu o jaké příkony se jedná!
To byla ironie. Myslím že za drahou naftu, benál a proud může právě elektromobilita a to je prosím V PLENKÁCH!
Drap | 8226 | |
led | 4069 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |