Měl jsem tu dotaz na reklamaci při zamítnutí a někdo psal:
Při zamítnutí reklamace se neztrácí záruka. ‘Nevzniká ale nárok na
opravu’ Tak k čemu ta záruka pak je? To se musí objevit nová vada, která
na botě nebyla, aby to řešily?
Zajímavá 0 před 1759 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To si jako myslíš, že si sám něco rozbiješ… řekněme ulomíš nožičku, tak že ti to grátis někdo opraví? To asi ne, žejo. A současně ale neztrácíš záruku na ostatní součásti výrobku. Jen ti ho nevyměněj za nový, ani nebude možno jen tak odstoupit od smlouvy. Záruka je na vady výrobku z výroby! K tomu to slouží!! Ne na vady, které si způsobíš vlatní hloupostí.
0 Nominace Nahlásit |
Tak mám za to, že jsem to tam snad napsal docela jasně… Pokud Ti zamítnou reklamaci na jednu konkrétní vadu (zpravidla z odůvodněním, že sis závadu způsobil sám) neznamená to, že záruka končí. Tak samozřejmě pokud jde o vadu fatální, nemá smysl nic dalšího řešit, ale pokud vada nebrání funkci, můžeš zařízení dál používat a v případě že se později vyskytne další vada, způsobená chybou návrhu, nebo chybou výroby, můžeš ji jít reklamovat.
0 Nominace Nahlásit |
Zamítnutí reklamace znamená, že vada neexistuje nebo za ni není odpovědný prodejce. Proto nevzniká nárok na její opravu. Neuznáním reklamace jedné vady ale nezaniká záruka, t.j. možnost reklamovat vady jiné.
0 Nominace Nahlásit |
K ničemu. Právě se připravuje zrušení záruky. Kapitalismus se rozvíjí.
0
před 1759 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak především zamítnutím reklamace člověk neztrácí nárok na to, aby ta zamítnutá reklamace stejně byla vyřízena. Nesolidní obchodník to prostě vždycky zkusí zamítnout, protože doufá, že zákazníkovi nestojí za to, aby se bránil. Teprve když uvidí, že to zákazník myslí vážně a že by byl schopný se s nimi i soudit, tak mu radši vyhoví. Ale kdo by dával několik tisíc korun za žalobu kvůli pár stovkám za šmejdský boty, že jo?
0
před 1759 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek