Pamatuji si za socialismu reklamu v televizi na automobil Škoda, reklama říkala odstranili jsme u nového modelu mnoho tisíc chyb, brzo tuto pitomou reklamu stáhli, protože v reklamě se musí jenom chválit a o chybách se nesmí mluvit.
Zajímavá 0 před 374 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jiná odpověď
Aj antireklama môže byť reklamou každá zmienka o novom výrobku zameria pohľady na tento výrobok. Potom už výrobcovi a predajcovi stačí málo… po malej kozmetickej úprave vyjde na verejnosť s novým modelom (aj keď to je práve ten pôvodný prepadák s drobnou finančne nenáročnou úpravou), spustí mediálnu reklamu, všade v médiách (možno aj na toaletnom papiere) na vás čaká zmienka o novom bombastickom svetovom modele, jednoducho, kto ho nemá, nežije
0
před 373 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ta reklama na Favorit byla z r. 1993 (takže to nebylo za socíku) a popisovala 548 zlepšení – tady je její španělská verze: https://www.youtube.com/watch?v=e9wIsAu5-zg
Podle mě to bylo na jinou verzi Škodovky která byla starší bohužel si už na tu rekalmu moc nepamatuji je mi už 70 let snad nějaký starý zaměsnanec Škodovky by nám poskytl více informací.
Zcela určitě to byla tato, na Favorita, který měl docela špatnou pověst. Navíc za socialismu reklamy skoro vůbec nebyly a pokud, tak jen naprosto formální. Já ještě nejsem senilní, tak si to dobře pamatuji. Vy si to sice už moc nepamatujete, ale víte naprosto přesně, že to bylo špatně – co na to říct? Jen se potvrzuje, že na vaše názory frormou otázek nemá smysl vůbec reagovat.