Avatar uživatele
kurec

Je pravda že vytáčení motoru do nižších otáček při řazení snižuje spotřebu paliva?

Zajímavá 0 před 270 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
elkon

Nauč se formulovat dotazy. Vytáčení otáček znamená vysoké otáčky.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
zjentek

To asi těžko, ono to prošlápnutí plynu před podřazením taky něco stojí/sežere a při současných konstrukcích motoru stejně nemá téměř žádný význam.

Elkon ale jinak otázku asi všichni kromě tebe pochopili. Kdyby kurec napsal na př. „Je pravda že vytáčení motoru před podřazením na nižší převodový stupeň snižuje spotřebu paliva“ a tak různě a podobně, asy by to celé zřejmě nedostal do pole pro otázku, ty rozumbrado nevídaná.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aliendrone

Pokud motor běží v režimu pravdy a lásky vítězné, tak ANO. Jinak je to nejspíše další blábol euroekologických vymaštnců. 😕

Zjentek to nakousl, ale je to „trochu jinak“. Řazení s meziplynem se neprovádí kvůli motoru, ale konstrukci převodovky. Nesynchronizované, to už dnes jen tak neuvidíš. Proto, abys vůbec zařadil rychlost.

Jinak při tom vytáčení:

  1. moc to nepřeháněj, abys nenarazil na aktivisty za práva motorů
  2. bacha, abys nenarazil na ekologické limity
  1. hlavně si hlídej, aby ses z výše uvedených bodů nevytočil sám

😁 😁 😁

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
cochee

Já myslím, že tomuto laxně a kostrbatě sestavenému souvětí jste neporozuměl ani jeden. Nikde v otázce nevidím ani zmínku o meziplynu ani podřazování.

Nový příspěvek