Avatar uživatele
Rokio

Je pravda, že pokud má žák první dva měsíce v pololetí jedničky a dvojky, tak má zbytek pololetí vystaráno?

Pokud se jedná o zdravého žáka, který nemá problémy s absencemi.

Jedná se o moji teorii. Co si o ní myslíte?

Tato teorie vyjadřuje, že pokud po těch dvou měsících se žák výrazně zhorší a bude dostávat pětky, tak by celé pololetí měl dát alespoň na čtyřku z daného školního předmětu.

Zajímavá 0 před 17 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
led

Zlá teória.
Mnohí cez prázdniny poľavili a postupne sa aklimatizujú na školské podmienky. Kritický mesiac je november, vtedy sa buď zlepšia, alebo naopak začnú sa ulievať. Potom nasledujú zimné radovánky december až do „3 Kráľov“ a potom sa pripravujú na polročné skúšanie. Po Jarných prázdninách a Veľkej noci väčšina zaberie naplno (okrem lajdákov) pretože koncoročné vysvedčenie je už na obzore. A pokaziť si prázdniny? To radšej venovať trochu času na učenie.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Většinou když je žák opravdu dobrý, tak to tak bývá. Neplatí to ale obecně, žádné stanovení na to neni.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kelt

Pokud tomu tak je, tak ta škola má nízkou úroveň. Když hraješ ty své hry a budeš dva měsíce top hráč a zbytek se na to ani nepodíváš, myslíš si, že budeš patřit stále mezi top hráče? No a ve škole je to samé.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Ne.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Dementní teorie si nech pro sebe. Nikoho ty tvé bláboly nezajímají.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek