Pokud se jedná o zdravého žáka, který nemá problémy s absencemi.
Jedná se o moji teorii. Co si o ní myslíte?
Tato teorie vyjadřuje, že pokud po těch dvou měsících se žák výrazně zhorší a bude dostávat pětky, tak by celé pololetí měl dát alespoň na čtyřku z daného školního předmětu.
Zajímavá 0 před 17 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zlá teória.
Mnohí cez prázdniny poľavili a postupne sa aklimatizujú na školské
podmienky. Kritický mesiac je november, vtedy sa buď zlepšia, alebo naopak
začnú sa ulievať. Potom nasledujú zimné radovánky december až do „3
Kráľov“ a potom sa pripravujú na polročné skúšanie. Po Jarných
prázdninách a Veľkej noci väčšina zaberie naplno (okrem lajdákov)
pretože koncoročné vysvedčenie je už na obzore. A pokaziť si prázdniny?
To radšej venovať trochu času na učenie.
0 Nominace Nahlásit |
Většinou když je žák opravdu dobrý, tak to tak bývá. Neplatí to ale obecně, žádné stanovení na to neni.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud tomu tak je, tak ta škola má nízkou úroveň. Když hraješ ty své hry a budeš dva měsíce top hráč a zbytek se na to ani nepodíváš, myslíš si, že budeš patřit stále mezi top hráče? No a ve škole je to samé.
0 Nominace Nahlásit |
Dementní teorie si nech pro sebe. Nikoho ty tvé bláboly nezajímají.
0
před 17 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek