Pokud někdo něco nabízí za kladné hodnocení, nekupuje si tím spokojenost zákazníka. Kupuje si klamavou reklamu.
Upravil/a: Dochy
0 Nominace Nahlásit |
Ten, kdo má všech 5P pohromadě, nebude jen tak pozitivně hodnotit cokoli, pokud to tak necítí. Neumím si představit, že bych něco hodnotil kladně, když mě to zklamalo. A obchodník ať se staví třeba na hlavu.
0 Nominace Nahlásit |
V dnešní době není hlavním cílem zisk, ale spokojený zákazník. Učili jsme se na to učňáku. Důležité je, aby se zákazník vracel a ne mu draze prodat jednu věc a docílit toho, že by zákazník přišel pouze jednou a už se nevracel.
To, co popisuješ, mi spíš příjde jako podbízení a uplácení. Toto není dobré.
0 Nominace Nahlásit |
Äno, jen spokojený zákazník je dobrý zákazník. K takovému obchodníkovi se budu vždycky vracet. Nejde o podbízení se, ale o kvalitu a serióznost.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
Ano, je. Protože ten, kdo nechce, tak hodnocení neda, ale je hodně lidi, kteří jsou pasivní a potřebují namotivovat. Dobrý obchodník ale časem pozná, co na zákazníky platí.
0 Nominace Nahlásit |
Kdysi – dávněji jsme byli stanovat u přehrady. Po vztyčení stanu
jsme šli do blízké vesnice i s dětmi na nákup potravin, potřebovali jsme
hlavně vejce. Paní prodavačka
(nebyla to majitelka,bylo to ještě za socíku) nám řekla, že bohužel
nemá, co jí zbylo, tak dala před chvílí jedné paní, která je
potřebovala na pečení dortu. No ale – říká – počkejte tady, já
Vám nějaké seženu po sousedech. Nechala nás samých v obchodě, se
spoustou zboží a otevřenou pokladnou. Vrátila se asi za 1/4 hodiny
i s vejci. Naši spokojenost si kupovat nemusela, věděla, že tam
stanovujeme a že za pár dní odjedeme.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek