Určitě se může reklamovat. Záleží na provozovateli, co má třeba
v podmínkách doručení, jako heslo „Vaši pizzu Vám přivezeme vždy
teplou“ apod. Ani to nemusí hlásit, u dovozu pizzy se to předpokládá.
Už se nám to stalo, vrátili jsme jí kurýrovi, nemuseli jsme ani uždibovat,
stačilo sáhnout na krabici zespodu. Pizzu si odvezl a za hodinu přivezl
novou, ještě se z ní kouřilo. Nevýhoda byla, že jsme měli hlad další
hodinu a nemohli jsme nikam odjet, ale aspoň jsme měli pizzu teplou. Ale taky
se nám jednou třeba stalo, že byla jedna pizza uprostřed nedopečená a
druhá na okraji černá, fakt spálená, snědli jsme větší část a teprve
druhý den se tam manžel stavoval, aby jim to řekl a uznali svou chybu,
i když pizzu ani neviděli a dali voucher na pizzu zdarma.
Takže normální by to teda opravdu být nemělo.
0
před 2240 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Reklamovat něco před převzetím nelze vůbec nic. Lze jen nepřevzít, nebo převzít a reklamovat až po převzetí.
0
před 2240 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 1703 | |
annas | 1347 | |
Kepler | 1091 | |
hanulka11 | 984 | |
marci1 | 916 | |
iceT | 628 | |
da ny | 606 | |
zjentek | 573 | |
quentos | 538 | |
briketka10 | 493 |
Vaření a recepty |
Restaurace |
Nápoje |
Vegetariáni |
Ostatní jídlo a vaření |