Avatar uživatele
zjentek

Je možný v tomto konkrétním případě uplatňovat nárok na reklamaci?

Představte si, že máte zkažený zub. Je už hodně zkažený a vy čekáte na verdikt dentisty, co s ním dál. Ten rozhodně o tom, že by stálo za to zub ještě léčit. Souhlasíte. Lékař tedy zub poctivě léčí, za relativně dlouhý časový úsek proběhne spousta zdařilých opravných úkonů, které vedou ke konečné záchraně zubu a jsou zakončeny zalitím zubu fotokompozitní výplní. Zub v této fázi vypadá, jakoby se právě vyklubal a vy „s radostí vypláznete“ 4.500 Kč a jdete domů žvýkat.
Po 5–6 týdnech se na tomtéž zubu vytvoří malinký kaz. Ten ale roste takovým tempem, že po následujících dvou týdnech už máte napuchlé okolí zubu a trpíte jako uň!

Takže, je možný v tomto konkrétním případě uplatňovat nárok na bezplatnou opravu či alespoň nějakou slevu na další výplň?
Samozřejmě za předpokladu, že lékař* tentokrát zub zdarma (platí pojišťovňa) nevytrne a „čau pipi“?

*léčba zubu byla jeho rozhodnutím, tedy rozumným úsudkem profesionála.

Zajímavá 0 před 2989 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
dubraro

Stalo se mi něco podobného a závada byla odstraněna bezplatně. Lékařka sama konstatovala, že jde o reklamaci.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Ano nárok by tu byl. Osobně bych za toto i změnil zubaře.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
zjentek

V rozhlasové reklamě na tento web se praví: Odpověď už do pěti minut!!!
Doufám, že fundovaná odpověď přijde i později, ta do 5min. bude stát určitě za…
i když… rozhodně bych nechtěl podcenit odborníky a jejich „vědomostní pohotovost“ v oboru.

před 2989 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek