Představte si, že máte zkažený zub. Je už hodně zkažený a vy
čekáte na verdikt dentisty, co s ním dál. Ten rozhodně o tom, že by
stálo za to zub ještě léčit. Souhlasíte. Lékař tedy zub poctivě
léčí, za relativně dlouhý časový úsek proběhne spousta zdařilých
opravných úkonů, které vedou ke konečné záchraně zubu a jsou zakončeny
zalitím zubu fotokompozitní výplní. Zub v této fázi vypadá, jakoby se
právě vyklubal a vy „s radostí vypláznete“ 4.500 Kč a jdete domů
žvýkat.
Po 5–6 týdnech se na tomtéž zubu vytvoří malinký kaz. Ten ale roste
takovým tempem, že po následujících dvou týdnech už máte napuchlé
okolí zubu a trpíte jako uň!
Takže, je možný v tomto konkrétním případě uplatňovat nárok na
bezplatnou opravu či alespoň nějakou slevu na další výplň?
Samozřejmě za předpokladu, že lékař* tentokrát zub zdarma (platí
pojišťovňa) nevytrne a „čau pipi“?
*léčba zubu byla jeho rozhodnutím, tedy rozumným úsudkem profesionála.
Zajímavá 0 před 2989 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Stalo se mi něco podobného a závada byla odstraněna bezplatně. Lékařka sama konstatovala, že jde o reklamaci.
0
před 2989 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano nárok by tu byl. Osobně bych za toto i změnil zubaře.
0
před 2989 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V rozhlasové reklamě na tento web se praví: Odpověď už do pěti
minut!!!
Doufám, že fundovaná odpověď přijde i později, ta do 5min. bude stát
určitě za…
i když… rozhodně bych nechtěl podcenit odborníky a jejich „vědomostní
pohotovost“ v oboru.