Avatar uživatele
Lotr2008

Je lepší zábavný učitel nudného předmětu, který nic nenaučí, nebo učitel, který naučí, ale nikoho jeho předmět nebaví?

Já měl kdysi takového němčináře, nikoho nic moc nenaučil, ale všichni jsme se na jeho hodinách řezali smíchy, přitom ten předmět nikoho nebavil a nikdo tu němčinu ani v budoucnu nepotřeboval. Nebyl tedy lepší než ten, který by sice něco naučil, ale jinak by lidi na jeho hodinách umírali nudou? A ani by to třeba v budoucnu nepotřebovali

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Ametyst, Gus_Fring před 991 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Gus_Fring

Já si myslím, že němčina se hodí vždy. Já znám též učitele němčiny, který toho moc nenaučí. A ani s ním není moc zábavy, spíše se studenti smějí jemu. A tak si říkám, že takový učitel není k ničemu, jen smíchu. Nejlepší je učitel, který učí dobře, je milý, vše vysvětlí a je s ním i trochu zábavy. Ale ne moc. A taky by měl mít respekt.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
orwell

Tohle jsou hraniční případy, obvykle to bývá tak nějak „mezi“. Je třeba si uvědomit, že škola je vzdělávací instituce a pokud se žák chce bavit, musí do kabaretu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Justin1

Řekl bych, že učitel by měl být především motivující. Měl by působit na žáky tak, aby se chtěli učit.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek