Já měl kdysi takového němčináře, nikoho nic moc nenaučil, ale všichni jsme se na jeho hodinách řezali smíchy, přitom ten předmět nikoho nebavil a nikdo tu němčinu ani v budoucnu nepotřeboval. Nebyl tedy lepší než ten, který by sice něco naučil, ale jinak by lidi na jeho hodinách umírali nudou? A ani by to třeba v budoucnu nepotřebovali
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Ametyst, Gus_Fring před 1006 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Já si myslím, že němčina se hodí vždy. Já znám též učitele němčiny, který toho moc nenaučí. A ani s ním není moc zábavy, spíše se studenti smějí jemu. A tak si říkám, že takový učitel není k ničemu, jen smíchu. Nejlepší je učitel, který učí dobře, je milý, vše vysvětlí a je s ním i trochu zábavy. Ale ne moc. A taky by měl mít respekt.
0 Nominace Nahlásit |
Tohle jsou hraniční případy, obvykle to bývá tak nějak „mezi“. Je třeba si uvědomit, že škola je vzdělávací instituce a pokud se žák chce bavit, musí do kabaretu.
0 Nominace Nahlásit |
Řekl bych, že učitel by měl být především motivující. Měl by působit na žáky tak, aby se chtěli učit.
0
před 1006 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek