Avatar uživatele
Boy 13

Je kvalita hovoru u virtuálního operátora stejná jako u klasického?

Když si např. koupím SIM kartu od virtuálního operátora Sazka mobil, který spravuje Vodafone, tak bude stejná kvalita hovoru u Sazka mobilu identická, jako kdybych měl SIM kartu od Vodafonu? A když bude např. přetížená BTS svými vlastními telefonními zákazníky Vodafonu, tak nestane se, že mi ten vysílač odpojí a nikam si nebudu moci zavolat a nikdo se mi nedovolá? Díky.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Odpovědi.cz před 1490 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Dochy

nemělo by se to stát. A tohle by ovlivnilo to zda se spojíš, nebo nespojíš. Kvalitu hovoru ovlivňují především telefony sami, svým technickým zařízením.
(Ještě je to jedna možnost, že z technických důvodů by se pro komunikaci mezi telefonem a BTS zvolilo užší přenosové pásmo a tím silnější komprese)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Pepa25

Síť je stejná, tudíž kvalita je stejná. Jiné jsou jen obchodní podmínky a zákaznický servis.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek