Dobrý den. Z poměrně velké firmy volají její zaměstnanci přes pevné telefony na telefonní čísla (pevná i mobilní) mimo firmu pomocí GSM brány. Telefonní čísla jsou ale pro příjemce hovorů mimo firmu skrytá („neznámé číslo“). Lze říci, jak finančně a organizačně náročná by byla změna, při které by byla čísla volajících z firmy viditelná na telefonech příjemců hovorů mimo firmu? Děkuji.
Zajímavá 0 před 732 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
A jaké číslo by se mělo zobrazovat ? Číslo té brány ? Ale tam se
zpětně nikdo nedovolá. To, že někdo soukromně nebere hovory z neznámých
čísel je irelevantní paranoia, ve firemním prostředí naprosto
nemyslitelná.
A zase to tak velká firma nebude. Opravdu velké firmy mají přímé
propojení s ústřednou operátora a jsou začleněné do jeho číslovacího
plánu. Nicméně, s dnešními tarify je to spíše neschopnost té firmy
dohodnout slušný tarif pro volání do mobilní sítě. Například na
brněnském VUT bylo před lety napřed taky takové „anonymní volání“,
pak se se dvěma operátory dohodlo propojení ústředen a každé interní
telefonní číslo mělo tře ekvivalenty u různých operátorů.
V současné době je to propojení na vyšší úrovni, dohoda o porpojení
s jedním operátorem a ceny jsou nastavené tak, že nikoho nezajímá jestli
se volá na pevnou nebo do mobilní sítě.
(sorry, omylem to šlo také do diskuse)
0
před 732 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
A jaké číslo by se mělo zobrazovat ? Číslo té brány ? Ale tam se
zpětně nikdo nedovolá. To, že někdo soukromně nebere hovory z neznámých
čísel je irelevantní paranoia, ve firemním prostředí naprosto
nemyslitelná.
A zase to tak velká firma nebude. Opravdu velké firmy mají přímé
propojení s ústřednou operátora a jsou začleněné do jeho číslovacího
plánu. Nicméně, s dnešními tarify je to spíše neschopnost té firmy
dohodnout slušný tarif pro volání do mobilní sítě. Například na
brněnském VUT bylo před lety napřed taky takové „anonymní volání“,
pak se se dvěma operátory dohodlo propojení ústředen a každé interní
telefonní číslo mělo tře ekvivalenty u různých operátorů.
V současné době je to propojení na vyšší úrovni, dohoda o porpojení
s jedním operátorem a ceny jsou nastavené tak, že nikoho nezajímá jestli
se volá na pevnou nebo do mobilní sítě.
Mělo by se zobrazovat číslo telefonu, ze kterého bylo voláno, právě aby se dalo zavolat zpět, když náhodou volaný hovor zmešká.