Opravit lze všechno (skoro) – otázkou je, za jakou cenu…
😉
Motorek běží, ale kompresor nefouká – rozeber ho a zjistíš, kde je
problém (ventil, ojnice…) – ale velmi pravděpodobně bude levnější
koupit nový (zejména, pokud jde o nějaký ´ze super-hyper´ či
benzinky.
Pokud je značkový, dotaž se po zjištění závady výrobce na cenu ND.
0
před 3629 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nejčastější příčinou je opotřebení tzv. těsnícího kroužku
pístku. U těch levných variant je tento těsnící kroužek vyráběn
vesměs z tvrzené pryže. a pokud píst netěsní tak kompresor jede avšak
nefouká(netlačí).
Já mám koupený tzv. profi stál mnohem více než marketový ale jsem s ním
spokojen už cca 6 let a můžu říci že je používán opravdu dost. nevozí
se jen v kufru.
0
před 3629 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je to jednoduchý, pokud je v záruce, tak ho reklamovat. Pokud není, tak ho dát do autorizovaného servisu nebo nějakému zkušenému elektrikáři, ať ho opraví. Pokud se v kompresorech nevyznáš, oprava svépomocí by to mohla ještě zhoršit. Další možností je jít na http://www.kompres.cz/kompresor a koupit nový.
0
před 2972 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ono je trochu problém v tom, že tyhle malé kompresory jsou prostě levné a moc dlouho nevydrží. A navíc mají občas dost bizarní elektriku. Jeden takový mi na starším Cliu vytloukl pojistky. Druhý zase nezvládl nafouknout pneumatiku na požadovaný tlak a shořel. Takže jsem se na to vykašlal a koupil si nový kompresor od https://www.kutilmarket.cz/kategorie/kompresory-113/ a mám vystaráno.
Já bych reklamovala, a pokud už je opravdu starý, raději bych koupila nový. U těchto zařízení může dost prodloužit životnost pravidelný servis. A to platí i pro větší varianty – my v práci třeba děláme servis šroubových kompresorů dvakrát do roka a poruchovost máme minimální. Konkrétně nám s tím pomáhá firma https://www.kompresory-filtry-servis.cz/sluzby/servis/servis-kompresoru :)