Dobrý den.Chci se zeptat na problém že nemůžu nastartovat motor.Karburátor když jsem přeplavil tak to na prví jiskru blaflo a hned chcíplo.Na druhé našlápnutí už tekl benzín z výfukového potrubí.Svíčky Mokré.Vyměnil jsem za jiný starší karburátor a problém je stejný.Odpojil jsem karburátor od válce a vyšrouboval svíčky a když našlapuji na prázdno tak z výfukového potrubí kape benzín.Myslím si že je benzín v klikovce.Jak to opravím?Jaký má vliv na motor benzín v klikovce.Za odpovědi předem děkuji.
Zajímavá 0 před 4459 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
podobnou otázku jsi tady už psal,já ti odpověděl,ale zároveň jsem se tě na něco ptal.To je těžký něco řešit když ani neodpovíš
0 Nominace Nahlásit |
Kde by se tam bral. Teče tam přes karburátor. Jiná cesta není. Máš
děravý plovák nebo ti nezavírá jehla. Vycházím z toho, jak píšeš,že
je zapalování v pořádku. Také se ještě nastavuje předstih !!! Jak máš
velikou trysku v karburátoru ?
Nauč se pořádně princip dvoudobého motoru. Benzinové páry jdou zcela
normálně přes klikovku, ale páry, ne benzín .
Zavři přívod benzínu, a párkrát to pusť s kopce benzín se ti z motoru
vyfouká.
Potom osuš svíčku a zkus to nastartovat.
0 Nominace Nahlásit |
Jak píše Mosoj – přeplavuje se ti karburátor. Podívej se jestli ti
plave plovák, podívej se jestli nemáš spadlou jehlu či ji posaď na jinou
drážku, aby v plovákové komoře byla nižší hladina, podívej se, jestli
jehla není ohlá, zda není její sedlo zalepeno špínou apod. Seřiď si
předstih – ale to chce zkušeného. Vyšroubuj svíčky, zavři benzin a
„vyfoukej“ benzin z motoru (startováním).
Benzin v klikovce musí být – respektive jen určité množství ve formě
aerosolu, aby si ho potom motor nasál nad píst. Navíc benzin je u dvoutaktů
zpravidla s olejem – ten maže ložiska klikovky, čepy a stěny válce, aby
se motor nezadřel.
Podívej se po svém okolí po pamětnících 350 aby ti pomohli.
0 Nominace Nahlásit |
Chci odpovědět ale nevím jak.Snad takto.Zapalování je v pořádku,šlupky to dává pěkný.Jiskra je nádherná.Připadá mě spíš že je problém v karburátoru.Ten benzín se ve válci musí někde brát když je odpojen karburátor.Já si myslím že v klikovce.Ale co stím ?Dík
co je to za jawu?Přesný typ a kolik má v TP výkon(kw nebo koní).Takže když dáš prst do fajfky,prošlápneš tak ti to dá ránu-ok?Jestli ok,tak vše nahoře až po fajfku je ok.Tak jdeme níž- svíčka- máš správnou /dobrou nezakarbonovanou svíčku s tepelnou hodnotou a nastavením (myslím 0,7mm)jaká má být na tuhle mašinu?Pokud máš pochybnosti tak kup novou/nové.Jukni na kladívka jestli nejsou zaolejovaná nebo zakarbonovaná,dosedaj celou plochou?Otřít,popř.zabrousit pilníkem,dle stavu dráťeným kartáčem.Nebo kup nové-stojí to pár kč.Máš ok odtrh?Má být přesně 0,35mm-čili 0,3 nesmí projít a 0,4 vsuvně. Předstih má být dle výkonu,ale je to v rozmezí 2,9–3,2 mm.Ono je to jedno kolik-ale hlavně musí být na obou válcích stejný!Odtrh a předstih se dělá nejdřív na pravým válci-to je to horní kladívko.Pak dej vědět.
Ahoj díky moc za odpověď a děkuji.Je to Jawa 350–354.Je to po domácku vyrobená rikša takže se nedá roztlačit-hrozba řetěz v rotoru.15 let jsem stím neměl problém akorát jsem když jsem chtěl zastavit musel zavřít benzín protože se to ulilo.Naposledy jsem Stím jel před 4měsíci a asi jsem zapoměl zavřít benzín.Kladívka a kondenzátor jsem dal nové-jiskra dobrá.Ale pořád se mě zdálo že při našlápnutí teče mnoho benzínu z výfukového potrubí.Dnes jsem koupil nový karburátor a napadlo mě odpojit karburátor a bez svíček protočit motor rotorem vrtačkou.Při roztočení bylo znát velké množtví benzínu asi v klikové skříni,protože jsem byl od benzínu špinavej i já.Byla to velká dávka benzínu asi 5 vteřin.Zítra skusím namontovat nový karburátor a uvidím.A díky moc.
Pokud máš správně nastavený odtrhy a předstihy,tak ještě jukni na uhlíky pro jistotu.Ten karbík musí být ale přesně na tu 354ku a se správnou hl.tryskou,jukni ještě na štelování volnoběhu.Zkus nastartovat tak že mašinu nakloníš na levou stranu pokud to zvládneš(to se dělá když je to přechlastaný).Nebo zkus sundat filtr a nastartovat.Taky je možný,že příruba ke karbíku je ko a nasává ti falešnej vzduch.Musíš to všechno vyzkoušet a udělat to vylučovací metodou jinak se tomu nedopídíš na kloub. Já jsem spíš přes Čízy,ale měl jsem i panelku a 2 Californiany,tak by to mělo bejt podobný.Ahoj