To se nedá jednoznačně říct. Nevyvážená kola se při určité rychlosti rozkmitají, tu rychlost nejde přesně definovat.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 1351 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Stávalo se mi to u Tatry 603, ta měla citlivý volant. Když bylo na přední nápravě nevyvážené některé kolo, tak při menších rychlostech nebylo cítit žádné chvění, potom při zvyšování přišly kritické otáčky a volant se rozechvěl, při dalším zvyšování se to zase ztratilo. Ty kritické otáčky nastaly asi, pokud si dobře pamatuji, při rychlosti 50 km/hod. Na gumách se po čase objevily takové plošky. U Škodovek se mi toto nestávalo, ani u Tráboše.
Upravil/a: paul1
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 1351 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pche, na našich silnicích a v době, kdy má každé auto posilovač? To bys nevyváženost poznal jedině kdyby byly fakticky důkladně zhoblované, rychlost je individuální. Dle typu vozidla, stavu lumičů a obecně náprav atd. atd. Počítej tak od 70km/h výše, pokud bude jinak vše OK a dobrá vozovka.
0
před 1351 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
paul1> To šlo o rezonanci vozidla danou konstrukčním provedením. Třeba (jestli si to dobře pamatuje) Š120 „dělala bengál“ mezi 110–120 km/h.