Jde o vyznačení tzv. konstrukční rychlosti vozidla, některá vozidla mají povinnost mít na zádi vyznačenu konstrukční rychlost.
Vozidla kategorie O1, tedy přípojná vozidla za vozidla kategorie M1, mají povinnost mít na zádi vyznačenu konstrukční rychlost.
Vyznačení konstrukční rychlosti informuje o konstrukční rychlosti vozidla, kterou řidič soupravy / vozidla nesmí překročit. Zároveň, například, informují carabineros na dálnici a rychlostní komunikaci, zda-li tam může, vůbec, takové vozidlo legálně jet, či-li nic. Pokud je konstrukční rychlost 79 kmph a nižší (takže 75 kmph a nižší vyznačená), na dálnici a rychlostní komunikaci legálně nesmí.
0 Nominace Nahlásit |
Je to označení rychlosti (konstrukční) schválené pro ten vozík. Řidič ji nesmí překročit. Ostatním řidičům do toho nic není.
Upravil/a: elkon
0
před 20 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Označení rychlosti na přívěsném vozíku ukazuje maximální povolenou rychlost, při které může být daný přívěs tažen. Tato rychlost je stanovena výrobcem na základě konstrukce a technických parametrů přívěsu. Označení 130 km/h tedy znamená, že přívěs může být tažen při rychlosti až do 130 km/h.
Je důležité si uvědomit, že skutečnost, že přívěs může být tažen při tak vysoké rychlosti, neznamená, že je to vždy bezpečné nebo dovoleno zákonem. Řidiči by měli vždy respektovat předpisy týkající se maximálních povolených rychlostí na konkrétních typech silnic a v konkrétních zemích. V České republice je například maximální povolená rychlost pro vozidla s přívěsem 80 km/h mimo obec a 90 km/h na dálnici. Při jízdě přívěsu s označením 130 km/h v ČR by tedy řidič musel respektovat tyto omezení.
0
před 20 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak jsem čerpal z chybného zdroje kde bylo uvedeno pokud souprava překročí váhu 3500 kg tak jenom 80 km