https://vybermiauto.cz/clanky/nissan-micra-zlevnuje-modernizovane-motory-zacina-na-249-000-kc?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsfeed&utm_content=default&utm_term=position-16&utm_campaign=VyberMiAuto
Např. u malé Micry s mrˇbavým litrovým motorem stupla spotřeba cca
o 1 l/100 km! Není to nějak postavené na hlavu?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 2231 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Údajně to má smysl z hlediska ekologie. Každý soudný člověk však ví, že na prvním místě je něčí zisk a až teprve za dlouho ekologie. Z ekologických technologií se totiž stal velice lukrativní byznys
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, Kepler, Rokio, aliendrone
před 2230 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Když jsem četl tvůj dotaz ohledně trapácké hysterie kolem elektromobilů, přemýšlel jsem, zda to napsat, ale jednak jsem byl líný, druhak jsem cituplně (jak je u mne zvykem ;) :D) nechtěl bořit sny havložroutů, dobrokadičů – obecně dem(ent)okratů a opětovně se jim proti jejich vůli snažit vytahovat hluboko zastrčené hlavy z vlastních zadnic! ;) :D :D
Víš Keplere, ono je to ještě „trochu lepší“! Aby benzínový motor splnil současné emisní požadavky, je nezbytné upustit od spolehlivého a laciného nízkotlakého nepřímého vstřikování a použít vysokotlaký přímý vstřik. To pochopitelně vede jednak k mnohem vyšší náročnosti na výrobu a především CENU dílů. Navíc přímý vstřik pochopitelně rychleji odchází, opravy mnhem dražší atd. K tomu je pořeba připočítat NIŽŠÍ životnost ventilů, protože na rozdíl od nepřímého vstřiku nedochází k jejich oplachu palivem > zakarbonování, následně podpálení ventilu! Stručně řečeno, motor s vysokotlakem zdaleka NEVYDRŽÍ to, co nepřímé nízkotlaké vstřikování, je poruchovější a přitom dražší. A aby to nebylo málo, tak dochází při jeho použití k MNOHEM VĚTŠÍ emisi pevných částic, tudíž je u BENZÍNOVÉHO motoru NUTNÉ dodatečně implementovat dobře známý xindl z dieselů – filtr pevných částic. (majitelé ojetých dieselů s touhle „vymožeností“ jistě vědí o čem mluvím, ti kdo neví o čem je řeč – DALŠÍ DRAHÁ poruchová kravina, která má teoreticky vydržet 100 000km, ale každé 3–4 auto s tím už má problémy po 50 000km!! Prostě nepojedeš a basta servis!
Takže odpověď zní:
NE, NENÍ to postavené na hlavu, je to jednoduše další z mraků obyčejných příkladů blížící se nevyhnutelné smrti této zhovadilé pokroucené formy rádobykapitalismu a dem(ent)okracie. :D :D :D
0 Nominace Nahlásit |
Já věřím že si sousedé Němci poradí, jejich kouzla emise 5 splňovala normu 3 a nebýt šťouralů Amíků, tak Evropani chrochtali blahem, Tudíž nelze omezit věkově plecháče, byla by to diskriminace, tak se přidá do paliv 10% brambor, žita, žluťásků a dalších pochutin a plecháče ve stáří 15–20 let pomalu odejdou. Ale jinak výroba není nastavena pro plecho-výdrž, / i když plech umělá hmota má dlouhou záruku /, ovšem elektronika pokulhává, ale aby byl obrat, jako ta část co chodí nakupovat k rákosníkům, chvílu to vydrží, poté zahodím a koupím nový šmejd. Kapitalista potřebuje obrat, opravář dostatek zakázek a prodejce náhr. dílů jak by smet.
2Kdo udělil odpovědi palec? Kepler, aliendrone
před 2230 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zavádí se to v Německu, protože dieselová auta škodí prostředí. Takže se začnou prodávat tyto auta na východním, tzn. Českém trhu.
0 Nominace Nahlásit |
Především to má rozpohybovat už tak přeplněný evropský automobilový trh. Ale to se nesmí říkat.
0 Nominace Nahlásit |
… aby poslanci europarlamentu dokázali, že tam nespí, ale vymejšlej novinky …
0
před 2230 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Alien: mně se jednalo hlavně o to, že ve snaze omezit emisi sazí se tam vrazí do laufu filtr, čímž se pochopitelně sníží výkon a ten se nějak musí dohnat. Výsledek: míň sazí, ale vyšší emise CO2. Proto si klepu na čelíčko 🙂
No ale ty možnosti VYDĚLAT!! Když jde o PENÍZE, tak do hajzlu s nějakou ekologií, že? ;) :D :D
Kdepak my blbci s nějakou naší logikou, snižování spotřeby je dnes zastaralý přežitek, teď je cool její zvyšování! Holt jsme dědkové 100 let za opicemi, no! ;) :) :D
Asi máš pravdu. Auta před 30ti lety vážila o polovinu míň, bez těch všech pičučinek, měla podobnou spotřebu i při polovičním výkonu, No a co? Ekologicky i ekonomicky byla daleko lepší, než ty dnešní šunty. Dnešní auto, pokud má míň jak 100 koníků, je už „slabé“. Já měl Tigru, co jezdila 190, a to s pouhými 90ti koníky a všechna srovnatelná auta posrala, protože vážíla o půl tuny míň. Nakonec, jak je využitelné auto. co má stovky koní?