Dělá to jen po delším stání (noc) při teplotách okolo 0°C a
nižších, motor při ´záběru´ – dokud se nezahřeje, nepravidelně
škube.
Vyměněný je palivový filtr, žhaviče jsou v pořádku (nastartuje ´na
první ťuk´ i v mrazech).
Doplňuji:
Tak to bylo čidlo teploty spalin…
Kapitáne – ´trefil ses´.
😉
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Emefej, marci1, zzzlatokopka před 3571 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mi cukalo JTD a byla tam nějaká komonraj tryska ucpaná, oprava stála majlant:-(((
U nafty to může být i špatná nafta, nevím zda si ji někdy měl v kanystru, ale teď ta s příměsí hnojačky je hrozná, udělá se v ní po čase kal, jako ve starém čaji, a to mi ucpalo tu šíleně drahou trysku:-(((
0 Nominace Nahlásit |
Manželce se to s 1,9 TDi stávalo taky, v servisu něco udělali s konektory na vstřikovačích a bylo po problému. Jednalo se o vstřiky PD, u jiného systému vstřikování to může být bezpředmětná rada.
Já jezdím na benzín, nafta patří do traktoru:-)
0 Nominace Nahlásit |
Zzzlatokopka → tak to doufám, že vstřikovače to nebudou…
Stalo se to po natankování u Shellu v Napajedlích, od té doby to
cuká – semtam víc, semtam míň…
Doufal jsem že to vyřeší výměna palivového filtru, ale ta nepomohla.
Nepomohlo ani ´aditivum´ a ´protáhnutí´ DPF…
Naštěstí to není moje auto (je kámošky, já, podobně jako Efemej, jezdím
na benzin) – ale i tak bych na tu Shell poslal ´hromy a blesky´…
No když jsem pořádně prošlápla plyn, tak to z výfuku vystřelil černý oblak a deset minut za mnou nikdo nemohl jet:-DDD Takový smog to byl:-))))
Bylo to auto z německa a bylo zvyklé na kvalitní naftu, ta naše
bursíkovská hnojačka ho za rok odrovnala:-(((
Najeto mělo cca 60tis.km a motor v hajz…
Ještě mě napadá, existuje taková vodička, koupí se na pumpě nebo v autokelly a ta se nalije do nádrže a to rozpustí ten maras.