Nešvar počmárat výlohu je stále častější. Kam zmizely aranžérky? Existuje někdo, kdo vzhled obchodů řeší?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? panenka, Jahoda, elektrikář před 5224 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mám dojem, že to řeší pouze majitel či vedoucí. A ti věří, že
takto prodají víc.
Ale myslím, že jim to ža čas dojde, že na toto již inteligentní lidi
nereagují, že to je jen prázdné lákadlo.
0 Nominace Nahlásit |
Upřímně řečeno mi je úplně jedno, jakou má obchodník reklamu. Pokud je „primitivní křídová reklama“ pravdivá a výstižná, určitě mne více zaujme, než nyní oblíbené barevné nicneříkající blafy.
2Kdo udělil odpovědi palec? led, elektrikář
před 5224 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… jen budme radi ze na to neni vyhrazena „komise pro estetiku vyloh a vykladnich skrini“ pri uradu pro hospodarskou soutez se sidlem v Praze a 120 uredniky, kteri cely den neco tukaji do pocitace a bezvysledne od nekud nekam predavaji vykazy o neurcite cinnosti 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Reklama predáva – to si musí uvedomiť každý predajca.
Nezáleží na tom akym materiálom bola reklama napísaná-namaľovaná (okrem
ľudskej krvi) ak je vkusná, výstižná a hlavne pravdivá.
0 Nominace Nahlásit |
Kdysi to mnělo smysl. U vchodu bývaly osazeny tabule z tmavého skla a obchodník doporučoval novinky a denní nabídku.Ale výloha celá počmáraná barevnými křídami je krásná ukázka inteligence a nevkusu majitele obchodu.Aranžerky vymřely po privatizaci Větnamci je nepotřebují. Jen luxusní obchody si je můžou dovolit pozvat.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 702 | |
marci1 | 489 | |
iceT | 408 | |
hanulka11 | 321 | |
annas | 320 | |
briketka10 | 273 | |
Kepler | 247 | |
ReHu | 231 | |
Damiana | 229 | |
quentos | 225 |
Líčení a make-up |
Móda a doplňky |
Účesy |
Ostatní krása a styl |