„Dopravci poznačte výhrady ke stavu zboží hned do přepravního listu
nebo rovnou převzetí odmítněte.“
Když zboží převezmu ale napíší se tam nějaké výhrady tak k čemu to
bude dobré a jakou podobu například by výhrady měly mít abych se pak mohl
efektivně domoci svých práv? Již jste měli výhrady když vám doručovatel
přivezl zásilku?
Nelogicky stylizovaná otázka
Jakou podobu například by měly mít výhrady ke stavu zboží, které je mi
doručováno?
Zajímavá 0 před 3030 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
základem je vizuální kontrola obalu. pokud je viditelně pomačkaný, požkozený, přelepovaný atd. na obalech se nacházejí i viditelné stopy od bot, jak po balíkách někdo leze, mohou být i mokré. pak se to dá použít pro další reklamaci, kdy je zboží po rozbalení poškozené, nebo množství nesouhlasí s dodacím listem (vykradené, špatně vyskladněné). v práci používám denně razítko převzato s výhradou a dopisuji poškozený obal. po další kontrole a případném problému kontaktuji odesílatele a ten to řeší sám s dopravcem, pokud to není jeho pochybení. tak to platí i obráceně.
0 Nominace Nahlásit |
Výhrady můžeš mít, pokud je zásilka neúplná, rozbitá, poškozený obal , obsahuje jiný druh zboží než jsi objednal a podobně. Bude to dobré k tomu, aby bylo možno řešit případné následné reklamace.
0
před 3030 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek