Zajímá mě především jaké máte zkušenosti se systémem, který generuje plánované doručení zásilky. Z kolika procent vám zásilka přijde ve stejný den, o kterém vás přepravce informoval SMSkou, nebo online sledováním zásilky? Z vlastní zkušenosti z 90% mi zásilka nikdy nepřijde v den, kdy přepravce informuje, že zásilka přijde. Má s tím někdo také problémy, nebo to řeším vždy sám? Vždy jsem musel vyžádat na zákaznické lince přepojení na nadřízeného, protože zaměstnankyně na zákaznické lince nebyla schopná nic řešit. U některé společnosti se to vyřešilo reklamací zásilky, u některé jsem to řešil až s jednatelem společnosti a u jiné jsem si vyžádal doručení o víkendu, i když normálně o víkendu vůbec nedoručují. Dochází mi totiž trpělivost s tím přístupem typu „Když se nám už nebude chtít doručit v den kdy máme, tak možná doručíme někdy příští týden, pokud se tedy o to bude příjemce zajímat, pokud ne, tak máme ještě několik týdnů čas.“ A upozorňuji, že se jedná o přepravu pouze v rámci ČR a že chyba není na straně odesílatele zásilky, protože vždy se dozvím, kdy zásilku předá dopravci. Zajímá mě, když už nejsou schopni zásilku doručit v den, který psali, tak proč alespoň příjemce neinformují s omluvou a informací o dalším doručovacím termínu? Vím, že to už není otázka na vás, ale na majitele přepravních společností. Také jsem je už kontaktoval a informoval je o neprofesionalitě jejich služeb. Už jste to někdo řešili? Díky.
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, Muso před 2347 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Já takové zkušenosti nemám. Pokud mi přepravce sdělí, že zásilka bude doručena v určité datum mezi tou a tou hodinou, tak se takto vždy stalo. Ještě zpravidla upřesní čas. Možná ale všichni přepravci nejsou takto solidní. Například České poště se vyhýbám jako čert kříži.
0 Nominace Nahlásit |
Kromě pošty využívám PPL. V rekapitulaci objednávky se dovím den doručení.
Dostanu jestě SMS, ve stanovený den řidič zavolá, že třeba za půl hodiny přijede. Zatím vždy v časovém rozpětí, které bylo uvedené.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Většinou velice dobré. Poslední dobou využívám hlavně Českou poštu a i ona dodává zásilky podle ohlášení. Většinou druhy den po odeslání. Poslední dobou slyším na Poštu hodně kritiky, hlavně v mediích, ale já jsem plně spokojen.
0 Nominace Nahlásit |
Pro mně bez problému.
Od odesilatele dostanu avízo, že bylo naloženo a druhý den to zde je. Přepravce dává také avízo hlavně o časovém rozpětí doručení.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek