E 85 míchám s 95 okt. benzinem 1 : 2 jak do starého auta tak do
nového.
Nepozoruji nic. V zimě musí startér víc zatočit aby chytlo.
Do starého auta někdy i 1:1 pak je spotřeba o něco vyšší, ale cenově
pořád výhodné, neboť takto vyjde cena 30 – 32 Kč/l.
Sraré auto Daewo SX 1,6 16 V najeto 205 000 Km bez závad.
Nové auto Hyunday Accent 1,4 16 V najeto 20 000 Km.
Doplňuji:
Začínám dávat 1:1 i do nového. Přidávám ale aditivum Castrol TBE dle
návodu.
Auto jezdí a spotřeba je jako na benzín.
Problém je že kvalita samotného benzínu silně kolísá.
Upravil/a: mosoj
0
před 4615 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nemám sice fábii, ale Renault Megane scenic 1.6e 66kw 8V a tankuji 1:1 bez
jakýchkoli úprav a auto jezdí pořád stejně (spíše se mi zdá
živější). Sem tam se stane že natankuji 20l E85 a jen 12l N95 a auto jezdí
bez problémů a spotřeba stejná, max 0,5l vyšší, ale to může být
i důsledek stylu jízdy. Palivový filtr sem neměnil po 500km jak se někde
píše (že prý e85 rozpouští svinstva v palivové soustavě), ale po
4000km. Takže e85 vřele doporučuji bez úprav 1:1
e85 tankuji za 23.50 a n95 za 34.90 tudíž na nádrži 45l ušetřím 256,–
za měsíc tedy 500–1000,– a za tu už máte třeba zaplacenou technickou
kontrolu 🙂
Doplňuji:
Zapoměl sem ještě dodat že směs 1:1 leju i do sekaček a vše OK
Upravil/a: motobassak
0
před 4533 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Klidně si to vyzkoušejte jak se to bude chovat. Auto tím určitě
nezničíte.
Většinou auta se vstřikováním to snáší dobře i bez úprav seřízení
předstihu.
Auta s karburatorem to prý ale nemají rády.
Pokud by jste chtěl jezdit na čistý E 85 musíte nechat udělat úpravu a seřízení motoru. Má to ale několik nevýhod. Není to zadarmo ( cca 7000kč)a E 85 se prodává jenom někde a hodně málo. Výhodnější je míchat bez úprav.