Tak za prvé Marley. Pokud ti tu nejde o otázky, které by se netýkaly komerčního sdělení, tak si hukni.
Za druhé. Vnímám neviditelné dotazy externích pracovníků všelijakých fakult a reklamních hodnocení, aby věděli co zde inzerovat, zjistit stav, rozhled zúčastněných uživatelů odpovedi.cz. Tito agenti jsou jasní jak jsou neviditelní. Sbírat data a vydělávat na tom.
Za třetí. Jsem rád, že i zde mám možnost pochlubit se osobní zkušeností s touto zásilkovnou.
Pokud nějaký internetový obchod nabízel doručení cestou Českou
poštou, napsal jsem tam a zeptal proč ještě nepoužívají zásilkovnu. Tak
jsem to udělal.
-
Proč?
Nemusel jsem být doma v době doručení Českou poštou, která nic nedoručila v době doručení. Vhodili pak oznámení do schránky, nezastižen. Nemusel jsem utratit za jízdné na vzdálenou poštu.
-
Z mapy jsem si vybral nejbližší zásilkovnu.
Provozovna zásilkovny může být běžná prodejna.
-
Platil jsem asi 45 korun.
A za čtvrté. Už nechci nakupovat tak, že většinou volám s řidičem
ČPošty. Ale telefonicky jsme se vždy našli a jsou super. Akorát že musíte
být v místě doručení a fungovat zvonek. U České pošty většinou
nefunguje časový totok ze SMS. Chci si vybrat zásilkovnu. Použil jsem při
nákupu solární nabíječky od nejceny cz a ještě brýle. No, nabíječku
jsem ztratil v sobotu. Tam nebylo poutko, ale přilepil jsem tam takové
kovové pero ze svinovacího metru a nasadil na bowden na bike. Tak jsem
přišel o 4 stovky a řešil zde napájení BT reproduktoru. No a ty nové
brýle které dělali optici v Brně na Vranovské, ty jsem ztratil na svátek
Josefa. Josef na fušce nalíval meruňku z 2014. To bylo v době
fotbalového zápasu Kometa Sparta. Pak jsem ty vydělané prachy v té
hospodě, no fuj, platil jsem, venku na čerstvým vzduchu zkolaboval a spadl na
xicht. Záchytka stála 1300 korun i když by nemuselo. Stačilo by mě
v paži podržet, vždyť jsem byl 300 m od baráku. A jak tam nade mnou
stál ten policajt, tak jsem se bál říct ještě tady mám někde nový
brejle. Cizí děcka je tam pak našly a hrály si s tím.
Prostě, nic neztrácet. Nic nekupovat. A když tak se nestresovat.
–
Kdo má malé kšefty, třeba hospoda na venkově nebo prodejna pneumatik, kadeřnictví, nohou se zapojit do služeb zásilkovny.
A za moji recenzi chci aspoň palec. Protože to píšu na virtuální klávesnici mobilu v poznámkovém bloku. Což by nebylo možné psát přímo na stránce.
0 Nominace Nahlásit |
ŠPATNÉ.
Nedoručí zásilku na mou adresu a vyzvednutí zásilky na výdejním místě
vzdáleném 12 km zdržuje a zvyšuje mé náklady. Zásilkovnu a jiné
přepravce nedoručující až do ruky už nikdy, zůstanu věrný České
poště, pošta mi balíček doručí přímo do ruky na mou adresu. V jednom
eshopu jsem použil zásilkovnu, vyplnil adresu a balíček jsem si musel
vyzvednout na výdejním místě. Nějak jsem při výběru dopravce přehlédl
informaci o doručení pouze na výdejní místo-má chyba, jinak bych
zásilkovnu vůbec nevybral. Zlákala mě pouze trochu nižší cena a tak jsem
do toho šel. Ve výsledku mě to ale stálo více než u pošty, protože jsem
vynaložil náklady na benzín při cestě na výdejní místo. Pokud tedy
zásilkovna a jiní dopravci nebudou doručovat balíky do ruky jako pošta,
nevidím jediný důvod tyto přepravce používat. Dále i z Aliexpressu
číňan používá zásilkovnu a ani o tom kupujícího neinformuje, poslední
balíček mi nepřišel domů a tak jsem otevřel spor o doručení jinam než
jak mám uvedeno v registraci, spor dopadl dobře, číňan se omluvil a
nepožadoval platbu, mě jako kompenzace za vynaložené náklady na převzetí
balíčku zůstalo zboží bezplatně a Aliexpress vrátil platbu, cena zboží
byla 20 euro.
0
před 1953 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dobrý den. Tuto firmu ABSOLUTNĚ nedoporučuji, a tímto i oznamuji, že věc předáváme přes právníky České Obchodní Inspekci. Objednali jsme si jako firma v zahraničí náhradní díl na elektroniku, museli jej předem zaplatit a po zkušenostech s doručovánim České pošty která vždy vše doručí bez jediného problému (ano dříve to stálo za p… ale poslední dobou se 100% zlepšily) jsme byli překvapení proč nám bude zásilku doručovat Zásilkovna, nic ovšem zlého netuše jsme čekali, že nám zavolají jako Pošta a předají zásilku. Jak hrubý omyl!!! Když jsme po týdnu od oznámení, že budou následující dny doručovat koukli na sledování zásilky bylo tam, že byla vrácena odesílateli. Nechápajíce co se děje jsme kontaktovali zákaznickou linku, kde nám bylo sděleno, že nemohli opakovaně (druhý pokus) zásilku doručit a proto jí vrátili odesílateli. Na náš dotaz proč když je na adrese řádně označená schránka, nevhodili do ní avízo o nemožnosti doručení s nabídkou kde lze učinit osobní odběr, nehledě na to, že s námi komunikovali mailem o tom, že se zásilka bude doručovat a na každé zásilce ze zahraničí je uvedeno i telefonní číslo, nám bylo sděleno, že číslo na zásilce nebylo (může se stát i když nevěŕime) a že se máme obrátit na reklamace. Na reklamacích nám jemně naznačili, že se jich to netýká, a ať reklamujeme u odesilatele. Jenže odesílateli mezitím potvrdili, že zásilka byla doručena, takže ten nám nevěří že jí nemáme, takže snad až jim zpět dorazí… Ale tohle si přece nemůže doručovatelská firma dovolit se takhle chovat, aniž by zákazníka informovali o nemožnosti doručení i když bylo jak, tak odesílateli potvrdit že bylo doručeno, ale zásilku přitom vrátit!!! Už jen za tohle chování vše budeme řešit přes právníky a ČOI…
0
před 1608 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy více Zasilkovna. Neschopní řidiči, kteří ani nevyzvednou zásilky z boxů pro doručení k zákazníkům. Již několikrát mi takto zásilku na kterou sem čekal totálně domrvily a nedoručili tak jak měli. Totální odpad Zásilkovna
0
před 650 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vždy jsem Zásilkovnu chválil, v poslední době jsou zásilky pravidelně doručovány na jiné výdejní místo než si objednám. Objednám do Z-boxu z důvodu mé pracovní doby a Zásilkovna to pošle na výdejní místo, které má provozní dobu do 17:30 a o víkendu zavřeno, nemám šanci to tam vyzvednout. Když zavolám na Zásilkovnu, odpovědí je ,,tak to nevyzvedávejte a odesílatel to může reklamovat". Takže velká nespokojenost
0
před 328 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek