Pokud málo jezdíš, zvol auto na benzín. Pokud jezdíš hodně a
především kratší vzdálenosti, zvol auto na benzín+plyn. Buď ho kup již
kup s pohonem na lpg, nebo nechej přestavět.
Přestavba stojí cca 22tis kč.
0 Nominace Nahlásit |
Nafťák nemá co dělat s krátkejma vzdálenostma.
Jinak souhlas s tforro…
Doplnění: To by to auto muselo stát asi půl roku, pak je to možný – zanesení vstřiků.
Upravil/a: redy
0 Nominace Nahlásit |
Ucpeš si filtr pevných částic ,
co ušetříš na naftě tak necháš v servisu za opravy , např. vstřiky
,dvouhmoták atd,,,,,jak je možné že tforro odpověděl až po mě ale jeho
odpověd je první – to už je jak na Poradte že to tu vede grupa gerontů
co si navzajem hodnotí otázky
Upravil/a: anonym
0
před 2959 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nafta patří do trucku. Osobáky jezdí na benzín. Je čistší (saze), úspornější (turbobenzín je lepší jak turbodiesel) a lehčí – můžete se přít, můžete s tím i nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat.
0
před 2959 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
redy:„Nafťák nemá co dělat s krátkejma vzdálenostma.“ – má, protože jde o těžší motor, pomaleji se zahřívá, pomaleji (jestli vůbec) se dostane na provozní teplotu. Při nízkých teplotách se motor hůř maže a více opotřebovává jak při teplotách provozních. Navíc studená nafta se hůře zapaluje a více kouří – saze jsou problém.
Mám obě auta v naftě, Toyota teď po opravě jezdí, bylo mi řečeno že
se to zaneslo špatnou naftou, a taky, jelikoš ho používám jen v lese, tak
mám naftu do foroty. A to je prej špatně.
Já tomu moc nehovím jen co mi řekl opravář.
Můžu akorát toretizovat, neznám konkrétní složení, jak se chovají
přísady v čase. Nic méně, jak často jezdí „doplňovač“ nafty
k benzince?
Podle mě 10 dní není nic, co by naftě ublížilo. Kdyby to byl půlrok, rok
asi bych začal něco o naftě hledat, trochu se „vzdělal“ a mohl bych
něco říct, ale u deseti dní bych se ani nezamýšlel.
Ale jak píšu, je to jen teorie.