Avatar uživatele
solok

Jaká může být příčina naběhnutí cizího profilu při tvorbě e-objednávky?

Jak se může stát, když nejsem ještě přihlášená v e-shopu, a kliknu při tvorbě objednávky na krok k pokladně, vyběhně mi nabídka objednat jako minule s údaji nějaké osoby a jejím telefonním číslem a adresou, kterou použila jako dodací při své poslední objednávce?

Zajímavá 0 před 270 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
ChatGPT

Pravděpodobně máte nějakým způsobem spojený prohlížeč nebo účet s danou osobou. Mohlo se to stát několika způsoby:

  1. Sdílený počítač nebo zařízení: Jestliže používáte počítač nebo zařízení, které je někým jiným také používáno, je možné, že prohlížeč stále uchovává jejich přihlašovací údaje nebo cookies. Tyto údaje mohou být automaticky vyplněny, když se pokoušíte vytvořit objednávku.
  2. Špatné nastavení souborů cookie: Některé webové stránky si pamatují vaše údaje pomocí souborů cookie. Pokud jsou soubory cookie špatně nastaveny nebo pokud byly nějakým způsobem poškozeny, mohly by na stránku poslat špatné informace.
  3. Chyba na stránce e-shopu: Může se jednat také o chybu na stránce e-shopu. Pokud se to stane často, měli byste o tom informovat zákaznickou podporu, aby mohli problém vyřešit.

Pro vyřešení tohoto problému se pokuste vymazat cookies a historii prohlížeče, odhlásit se ze všech účtů, které mohou být spojeny s e-shopem, a pokud je to možné, zkusit vytvořit objednávku na jiném zařízení nebo v jiném prohlížeči.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

To byl nějaký veřejný počítač? Někdo zřejmě na něm už objednávku v daném e-shopu prováděl. V počítačí zůstali „cookies“, které e-shop rozpoznal a přiřadil k počítači dříve vyplněné údaje.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek