Minimální a maximální počet, po kolika minutách minimálně a maximálně a jak smějí být dlouhé?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Michal Kole, tom004, Georgo2010 před 4763 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zákon č. 231/2001 Sb. ve znění pozdějších předpisů, včetně zákona 132/2010 Sb.:
§ 49
…
(3) Provozovatel televizního vysílání s licencí nesmí vysílání filmů
vyrobených pro televizi, kinematografických děl a zpravodajských pořadů
přerušit reklamou nebo teleshoppingovými šoty více než jednou za každý
plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut. Provozovatel
rozhlasového vysílání s licencí nesmí vysílání zpravodajských
pořadů přerušit reklamou nebo teleshoppingovými šoty více než jednou za
každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut. Do
plánovaného
časového úseku vysílání filmů vyrobených pro televizi,
kinematografických děl a zpravodajských pořadů se započítává zařazená
reklama a teleshoppingové šoty.
(4) Rozhlasové a televizní vysílání pořadů pro děti nelze reklamou nebo teleshoppingovými šoty přerušit více než jednou za každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut, pokud plánovaná doba trvání pořadu pro děti bez zařazení reklamy a teleshoppingových šotů přesahuje 30 minut. Během televizního vysílání pořadu pro děti nelze reklamu nebo teleshoppingové šoty uvádět na dělené obrazovce.
(5) Rozhlasové a televizní vysílání bohoslužeb nelze reklamou nebo teleshoppingem přerušovat. Během televizního vysílání bohoslužeb nelze reklamu nebo teleshopping uvádět na dělené obrazovce.
(6) Omezení podle odstavce 3 se nevztahuje na filmy vyrobené pro televizi, mají-li povahu dokumentárních pořadů nebo jsou-li samostatnými částmi seriálů nebo cyklů pořadů.
(7) Provozovatel vysílání ze zákona smí vkládat reklamu a
teleshoppingové šoty pouze mezi pořady nebo do přirozených přestávek
v pořadech.
Doplňuji:
Tom004: tak na rozdíl od spousty jiných zákonů se tento dodržuje poměrně
striktně – jde přece jen o velký prachy, takže konkurence si to
docela hlídá.
Upravil/a: baghira
3Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole, tom004, bolak
před 4763 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zákon sice existuje,viz odpověď od >baghira<,ale nikdo ho nedodržuje.Takže se nedá,ani odhadnout,kolik,a jak dlouhé jsou reklamy.A,aby se dalo do programu vložit reklamy co nejvíce,skryli reklamu pod název „upoutávka na další programy“,a zákon je krátký. 🙂
1Kdo udělil odpovědi palec? Georgo2010
před 4763 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek