Z mojí zkušenosti:
Pokud bys vyjel na 5ti kilometrovou trasu z vesnice.do vesnice do servisu na
přezutí… a po prvním kilometru bys brzdil 20 metrů z kopce a v závěru
trasy 20metrů na rovince.....
A po 10minutách by ses dotkl brzdového kotouče… Šeredně by si se
spálil. :)
0 Nominace Nahlásit |
Když se nebrzdí tak u kotoučů třeba 0, ale odhadem 300–400 stupňů a u závoďáků jednou tolik, u třemnů daleko méně
Upravil/a: Kryšpín
0 Nominace Nahlásit |
U keramických systémů bych klidně předpokládal přes 800 st.C. Do tý teploty ty brzdy naopak prakticky nefungujou…
0
před 2047 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Při klidné jízdě mají třmeny prakticky teplotu okolí. Teplo vzniklé při mírném brzdění se do třemenu dostane minimálně a další jízdou se ochladí. Destičky mají se třmenem velmi malou stykovou plochu. Ani při silném brzdění se nemůže píst zahřát nad 200°C, protože by se začala vařit kapalina. Nejpoužívanější DOT 4 má suchý bod varu 269°C, mokrý 170°C.
0
před 2047 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek