Asi to byla čtyřtaktní dvouválcová Jawa 500 OHC, která měla něco okolo 30 k a ovládaní ventilů měla přes tzv. královský hřídel. Byl to produkt 50. let a nebyl moc spolehlivý. Typové označení by se mělo snadno vyhledat. Pak se ještě vyvíjel boxer 500 o vyšším výkonu a s unikátními technickými řešeními, postavený na podvozku 350/typ 634. Ale skončilo to jen u prototypů. Veškerý vývoj vlastních řešení nám zhatil systém RVHP.
Upravil/a: Kepler
3Kdo udělil odpovědi palec? jepik, Klaproth, Pruzkumnik
před 2839 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Upřesním, nejvýkonnější motor měla Jawa 500 OHC, typ 15/02, a to 28 k, tedy 20,6 kW. Výroba v letech 1955–58, vyrobeno asi 5000 ks.
Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Jawa_500_OHC
1Kdo udělil odpovědi palec? Pruzkumnik
před 2839 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek