Dobry den, deda si koupil novy mobil, ale z nejakeho zahadneho duvodu mu
nejdou posilat SMS a pokazde se objevi pri odesilani „CHYBA“, pritom
telefonovani a prijmani zprav funguje normalne. Chtela jsem to vyresit pres
infolinku, ale slovensky T-Mobile me v tomhle zklamal na plne care. Nabizi sice
sluzbu „pro asistenta nebozablokovani sim karty zmacknete 5-ku“, ale po
zmacknuti uz nabizi jen blokovani sim =( a internet taky nic neporadil.
Moc dekuji za pomoc.
Doplňuji:
Nikoll: bohuzel slovensky operator tuto sluzbu jaksi schoval nebovymazal a ja se
dovolam akorat tak na vypisy hovoru a wap =(
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Kerberus před 4867 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nevím co je to za mobil, ale všeobecně – vlízt do nastavení a tam pracovat…povolit SMS či co tam děda má.
0 Nominace Nahlásit |
Na webových stránkách operátroa si najděte číslo pro nastavení SMS centra a nastavte si jej podle návodu k mobilu do nastavení SMS zpráv.
0 Nominace Nahlásit |
My jsme to taky řešili. Zavolali jsme operátora , oni nám dali číslo. Po jeho napsání už to funguje.
Pokud je to slovenský operátor, položila bych tuto otázku na slovenské verzi odpovědí. Tam budou mít více zkušeností.
0
před 4867 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
musí bejt vyplněný i okínko pro telefoní číslo.....
To byl jenom tip, takže jakej má vlastně mobil???
0
před 4867 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
DDarent: Samsung E 1080
Nikkol: bohuzel tam moclidi zrovna nechodi, bych rekla z toho co jsem tam byla
naposledy
tak jsem zkusila to centrum SMS a i kdyz tam bylo napsane dobre, tak sem ho prepsala a svete div se FUNGUJE TO!:D dekuji panove a slecno/pani :D