Objednala jsem si zboží přes e-shop, je to hodnota 580Kč což není moc, ale přesto… Je to skoro 14 dní a prodejce nekomunikuje – neodpovídá na emaily, nebere telefony a zboží v nedohlednu… Jak získat alespoň peníze zpět? Máte někdo zkušenost?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? marci1 před 4017 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Již se to tu řešilo – používejte vyhledávání. http://www.odpovedi.cz/search?q=platba%20p%C5%99edem
0 Nominace Nahlásit |
Peníze asi už zpět nedostanete. Zásadně nikdy neplaťte zboží „platbou předem“. Vždy zaplatím dobírku, při převzetí zboží.
0 Nominace Nahlásit |
Najděte si kde všude na internetu se o shopu píše, shromážděte odkazy na ty diskuze a s odstupem jednoho týdne kontaktujte eshop s prosbou o vrácení peněz nebo informace o objednávce, uveďte detaily objednávky. Nevyhrožujte, ale uveďte také že jste našla ty a ty stránky o eshopu (například heureka.cz má dost velkou páku) a že byste se ráda podělila o své zkušenosti s jejich eshopem. Nesmí to vyznít jako výhružka. Kontaktujte je takto třeba 5× ob týden. ne jen emailem. snažte se oprostit od emocí.
pokud se to nepovede, zanechte negativní recenze, alespoň pomůžete
dalším potenciálním zákazníkům, kteří před nákupem hledají
zkušenosti s danou firmou na internetu. pomůžete jim tím, že zanecháte
negativní recenzi a oni nebudou okradeni jako Vy.
Doplňuji:
já nakupuji přes http://heureka.cz/#c700 , protože mi to najde
nejlevnější zboží a zároveň si mohu kontrolovat zkušenosti minulých
zákazníků s eshopem.
Upravil/a: postcd
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek