Odpoveď byla označena jako užitečná
Ponechaný benzín v nádržce může být nejhorší variantou. Vesměs výrobci doporučují vypustit veškerý benzín z nádržky a ještě ponechat motor nastartovaný, aby se spotřeboval veškerý zbylý benzín v hadičkách a karbci, až do samovolného chcípnutí motoru. Benzín totiž degraduje a vysrážejí se v něm parafinové částice, které mohou přicpat jemné mechanismy v karburátoru (vlastní dvojnásobná zkušenost s motorovou pilou). Výrobce motorů pro sekačky Briggs&Stratton (možná, že i jiní) nabízí stabilizátor paliva, který zabraňuje tomuto „zprasení benzínu“ a takto aditivovaný benzín údajně může ležet v nádrži sekačky až dva roky. Jiným opatřením (nemám ověřeno) by mohlo být použití vysokooktanového prémiového benzínu (např. 100okt. Verva nebo Shell V-Power Racing) při posledním sečení v sezóně; stooktanové benzíny nedělají sraženiny potenciálně ucpávající karbec, naopak obsahují dodatečná aditiva, která tyto usazeniny rozpouštějí.
1Kdo udělil odpovědi palec? independent
před 2540 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?independent Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
… no, není nad elektrickou, s tou tyhle problémy a starosti nemám … ale je fakt, že když někde nemám elektriku tak to nejde, stejně tak jako tahat kabel po hektarovým sadu …