Rád byc hse zeptal, zda nemáte s tímto zkušenosti at již jako
zaměstnanci nebo jako zaměstnavatelé.
Napadlo mě akorát zakoupit GPS sledovač, některé umějí i historii
uložit, a sledovat ho příležitostně na mapě jestli obchází danou trasu
nebo letáky hodil do koše a sedí doma. Chci od hodiny, protože potřebuji
aby opravdu házel do schránek a ne před dveře nebo na schránky.
Jak se tohle dělá ve velkých firmách které se tím zabývají? Práce je to poměrně nic moc, proto si myslím, že vyslat studenta s letákama do terénu bez rizika, že se na to vykašle a letáky vyhodí není možné. Děkuji.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? klumprt před 2969 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zrovna dnes tu zvonil chlápek s lejstrem a ptal se jestli jsme dostali leták jisté firmy, který hned ukázal. Na to kolik různých letáků a nabídek chodí do schránky je toto naštěstí vzácné. Ono totiž docela obtěžuje, když někdo zvoní jen kvůli tomu, aby zkontroval jestli někdo udělal svoji práci pořádně. Pamatuji si ještě, že tu zvonili a ptali se na leták z jednoho supermarketu. Sakra jak můžou platit někoho, co se jen někde ptá zda-li dostali letáky. To prostě nepochopím.
Upravil/a: anonym
2Kdo udělil odpovědi palec? WoIfy, sesednizkola
před 2969 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Čas od času se u nás objeví zaměstnanec „jisté firmy“ a ptá se nás, jestli dostáváme do schránky jejich letáky. 🙂
1Kdo udělil odpovědi palec? sesednizkola
před 2969 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ve firmách, které roznášejí letáky, se to dělá obvykle tak, že po plánované trase rozhazovače letáků chodí člověk, který kontroluje, zda-li letáky ve schránkách jsou. Kontrolor chodí obvykle půl hodiny až hodinu za rozhazovačem.
Dělá se to hlavně u nových lidí nebo v případě, že si zákazník stěžuje, že v nějaké lokalitě nebyly letáky rozneseny.
Druhá možnost je dotazníková, tj. „otravujete“ lidi, zda-li dostávají letáky či nikoliv. To se dá v provozovně překontrolovat pomocí dotazníku spojeného se soutěží nebo s nabídkou nějaké další akce.
0
před 2968 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
minerz
No dobrý nápad, sice v mém případě asi používat nebudu, ale máme dvě
možnosti už :) No nechápeš co? Tak je to něco za něco. Zaplatíš chlápka
co se zeptá a dozvíš se…když mu řekne 50 lidí za sebou, že leták od
teto firmy nikdy nedostal, tak alespon ví, že platí zbytečně tupce co
letáky místo do schránek háže do poplnice a může najmout někoho kdo si
své práce bude vážit víc. Tahle investice se přeci vyplatí :)
Jo asi máš pravdu, ale i tak není v tom i snaha zdůraznit i to, že ten leták skutečně dorazil a když si naěj člověk vzpomene, že jej třeba zkusí i najít a projde si ho, když už to má po ruce? Asi je v tom i jistá vychytralost prodejců a zajímavá taktika. Pokud to takto začne dělat více firem, tak ovšem přibudou lidé kteří si dají na schráku vzkat. Nechci reklamu a že jsem takových nálepek už viděl, když jsem kdysi roznášel sám letáky. Vyhodit je by mě ani nenapadlo. Snažil jsem se to brát zodpovědně. Když člověk nemá trochu návyk dělat věci pořádně, tak to pak začne flákat častěji, než když má nějakou vůli dokončit svou práci poctivě.