Když mě kritizuje někdo, kdo sám svou práci neodvádí dobře, jsem dost
arogantní a jasně dám najevo, co si myslím. Když přijde kritika, která je
namístě, právem, navíc od nadřízeného, samozřejmě se nad tím
zamyslím, abych svůj úkon zlepšila.
Co nerada dělám, když musím já někomu říct, že dělá něco špatně.
Ale řeknu, to je jasné. Musíme dělat všichni na 100%.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud byla kritika oprávněná, tak jsem ji přijal. Mám to radši, než kdyby za mými zády všude trousili, jaký jsem blbec. V opačném případě jsem se vytasil s protiargumenty a laskavě jsem se zeptal, jak by to udělal on. A bylo vymalováno.
0 Nominace Nahlásit |
Záleží jestli je kritika oprávněná nebo ne. Pokud jsem byl kritizován
za to, že jsem zvolil jiný, než byl předepsaný postup, byla kritika
oprávněná, ale pokud jsem byl kritizován za nepořádek na stole/ponku, tak
to jsem se ozval.
Ale nyní, když už odpočívám v důchodu, kritiku od manželky snesu ať je
jakákoliv.😁
0 Nominace Nahlásit |
Pokud by kritika byla oprávněná, není co řešit. Chybu může udělat každý. A poukázat na chybu je v pořádku.
0 Nominace Nahlásit |
Jak někteří psychologové tvrdí: „Jakákoliv kritika v člověku okamžitě vyvolává zvýšení hladiny adrenalinu“. Drtivá většina lidí má tendenci podvědomě to vnímat jako útok na naší osobu. A já patřím mezi tu většinu.
0 Nominace Nahlásit |
Snažím se vysvětlit, proč ta práce je taková, jaká je, a co nejvíc spolupracovat při hledání řešení otázky, jak se dá předejít opakování problému.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud je oprávněná, přijmu, i když mi to moc nejde „pod fousy“. Také záleží na tom, aby to nebyla kritika před kolektivem, správný vedoucí by to měl řešit „bokem“. Ale zažil jsem i takové, že schválně vyhledávali takové situace, kdy se mohli „předvést“. A ještě jednu poučku: Když je vedoucí asertivní, tak bývají podřízení nasertivní.
0 Nominace Nahlásit |