Reklamou typu „jedna paní povídala“,to znamená – tím nejlepším hodnocením vašich služeb od zákazníků.
0 Nominace Nahlásit |
Poctivostí, slušností, vztřícností atd.
3Kdo udělil odpovědi palec? Elk, Michal Kole, Danča84
před 4901 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jak rika hanny2. Spokojeni zakaznici se radi vraceji a doporuci i lidem ve svem okoli. A je jedno, jestli se jedna o restauraci, autoservis, holice ci remeslnika. Znam hafo lidi, kteri shaneji ruzne sluzby, ptaji se okoli na nejakou referenci a nevi na koho se obratit i kdyz jsou jich plne zlate stranky ci internet.
3Kdo udělil odpovědi palec? Elk, Michal Kole, hanny 2
před 4901 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kromě pozitivních referencí je ještě jedno hledisko vysoce
efektivní.
A sice pokud je výrobek nejlépe hodnocen v nezávislých spotřebitelských
testech (u nás např. D test, nebo Mladá fronta Dnes).
Kromě toho dnes hrají významnou roli na eshopech (nebo tématickém blogu)
komentáře zákazníků (stačí záporná zkušenost a následně propad
obratu a přechod ke konkurenci).
3Kdo udělil odpovědi palec? Elk, Michal Kole, anonym
před 4900 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
nejlepší reklama je spokojený zákazník.
přikláním se k hanny (i palcem).
0 Nominace Nahlásit |
Poslechni si některý z těchto výukových programů: např. Jak získávat zákazníka, ale jasou tam i jiné, např. Jak jednat s kofliktními lidmi atd. Je to poučné i pro ostatní.
Zdroj: http://www.uloz.to/4879366/audiodigest-14-audio-motivacnich-knih-rar
0
před 4900 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8230 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |