Prodavač má jednat se zákazníky asertivně, s úctou a dělat maximum pro splnění jejich zákaznických přání. Má se chovat podle pravidla – Zákazník má vždycky pravdu.
0 Nominace Nahlásit |
Prodavač by měl vždy přistupovat k zákazníkům s úctou a profesionálností. Zde jsou některé konkrétní rady:
Vždy je důležité pamatovat na to, že zákazníci jsou důvodem, proč je prodavač na svém místě, takže by měl udělat vše pro to, aby jejich nákupní zážitek byl co nejpříjemnější.
0
před 468 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
„Náš zákazník – náš pán.“ — Tomáš Bať
Zdroj: https://citaty.net/citaty/20017-tomas-bata-nas-zakaznik-nas-pan/
Platí opět, někde v obchodech. 😉
Jinak platilo/platí:
„Zapomeňte na to, že zákazník je pán. Nový zákazník je náročný
diktátor.“
Někdy Baťovo heslo dostává na frak :/
Často platí: „Moje cílová skupina jsou všichni, kdo mají peníze-!
Prodávající by měl být slušný, uctivý, milý, ochotný, slušný
znalý (informace).
Člověk naráží u pultu, za stolem, zhruba na 4 typy prodávajících.
Vietnamci mi vždy poděkují za nákup!
U pokladen v supermarketech člověk naráží na všechny typy. 😉
Je zřejmé, že v potravinách člověk nakoupí (nechá peníze).
V levnějších obchodních centrech/společnostech, se dveře netrhnou.
U ostatního zboží se prodavač obvykle snaží. Kšeft nemusí být hned,
ale zákazník má/nemá chuť se do obchodu vrátit.
0
před 468 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Slušně, tak jak by zákazníci chtěli, aby se k nim prodavači chovali.
Pozdravit, poděkovat.
Třeba jsem nedávno chtěla v řeznictví nakrájet kilo salámu, a paní
prodavačka prohlásila, že mi kilo salámu krájet nebude. Sice mi to
s nechutí a kecama typu, že nářezák blbě krájí, a poznámkou, že když
to chci do salátu, proč to nenastrouhám, a mojí odpovědí, že chci z toho
udělat salát a ne pomazánku, nařezala.
Rozhovor mezi dvěma prodavačkami tentýž den v tom samém řeznictví před
mojí objednávkou. Zvoní telefon. Kdo volá? Nějaké
číslo. Tak to neber.
0
před 468 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek