Podle nařízení Komise (ES) č. 1275/2008 mohou mít nově uvedené přístroje na trh od 6.1.2013 maximální spotřebu 1,0 W ve standby módu. Zakoupil jsem před pár dny toaster, který má ve standby módu spotřebu 20 W (patrně kvůli nevhodně řešenému svítícímu displeji) a prodejce ani servis (společnost FAST ČR, a.s. ) mně nechtějí uznat reklamaci. Jak se mohu nejúčinněji bránit?
Zajímavá 0 před 2913 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jak správně píšeš, „přístroje nově uvedené na trh“. To není
datum prodeje!!!
Myslím že nejúspěšněji to půjde na lampárně.
0
před 2912 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V první řadě potřebuješ důkaz. Ten Ti po formální stránce zpracuje soudní znalec v oboru elektro. Za posudek soudního znalce si samozřejmě zaplatíš.
Potom oslov advokáta a dej žalobu k soudu s požadavkem na úhradu nákladů na soudního znalce. Žaluješ prodejce, ne výrobce.
Pokud prohraješ, je to Tvůj problém. Pokud vyhraješ, je to taky Tvůj problém, ale dostaneš náhradu vzniklé škody a možná docílíš zákazu prodeje výrobku.
0
před 2908 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek